Jump to content

Community Status Updates

Photo

MCYTaeyeons boy

hoi, alles goed? ^^ heb nu toetsweek sinds vorige vrijdag t/m volgende week maandag, dus ben aan t leren enzo T_T wij hebben officieel 1 week eerder vrij dan jullie, maar vanaf volgende week dinsdag ben ik gwn klaar met school :D aah ik wil echt posters van snsd en andere kpop groups hebben, maar is beetje duur oom te kopen haha :p
Jun 22 2011 04:07 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

ik moet zeggen dat je wel cute was als een baby
ben benieuwd of je nu nog cute bent haha
Jun 15 2011 09:18 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

lol i had me vergist ik bedoelde tijd in plaats van geld ikheb vanaf 8 juli egt vakantie...doe ik altyd maar dan heb je mensen die erom klagen familie,kenissen en vrienden zo irritant ik heb snsd mr.taxi first press gekocht krijg een random photocard van een van de 9 members en een poster lol fb is het enige waar ik foto's van mezelf heb maar dat komt omdat ik er vaak op zit
Jun 15 2011 09:18 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

lol ik heb echt geen idee hoe australiers eruit zien. maar haar groeit altijd weer aan, wil je het weer laten groeien dan? en ik zet geen foto's van mezelf op internet, zelfs niet op facebook XD vandaag dat ik een babyfoto van mezelf heb ingesteld lol
Jun 15 2011 08:55 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

bedoel je of profielwerkstuk geld kost? nee? XD oh ok ik heb ongeveer hetzelfde. vanaf aanstaande vrijdag toetsweek, en dan volgende week vrijdag rapport. girls' generation album? welke editie heb je besteld? :DD
Jun 15 2011 08:54 AM
Photo

Taeyeons boyFan #1

same thing busy with school good luck with your exams you will need it!!!!!!!!!!!
Jun 15 2011 08:20 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

het is wat jij vind mijn vriend vond dat het een australisch kapsel lijkt ofzo en loopt me er een beetje mee te plagen lolol maar iedereen vind het "mooi" behalve ik...maar hiervoor had ik egt lang haar zoals die koreanen je weet wel maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij eruit ziet
Jun 15 2011 08:19 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

hoi haha mijn zus moest ook een profielwerkstuk inleveren ikke niet no offence egt kost het geld ik heb deze weekk nog school volgende week pw week en dan een week daarop vrijdag mijn rapport ophalen en dan ga ik diezelfde dag met school naar walibi en dan heb ik vakantie yay!!!!! trouwens morgen of overmorgen komt mij album eindelijk aan yay!!!
Jun 15 2011 08:15 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

en ik zag je foto op fb, ziet er niet raar uit toch? nja ik weet dan ook niet hoe je haar er precies uit zag ervoor, maar ik vind het er wel leuk uitzien hoor :D
Jun 15 2011 08:06 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

hoi! heb t echt megadruk met school. ik zit in 5gym, en dan moet je je profielwerkstuk inleveren. ik weet niet of jullie dat ook hebben,maar t kost freaking veel tijd. en verder komt er een toetsweek aan, dus heb t ook daar druk mee. maar daarna eindelijk lekker vakantie :) wanneer heb jij vakantie?
Jun 15 2011 08:03 AM
Photo

Fan #1Taeyeons boy

im good its final exams !!!!!!!
woooooooow full time study!!!
so what about u????
Jun 14 2011 01:36 AM
Photo

Taeyeons boyFany-ah <3

hey wanna be friends?
Jun 13 2011 09:46 PM
Photo

Taeyeons boyFan #1

yo whaddup long time no talk how r u?
Jun 13 2011 09:45 PM
Photo

Fan #1Taeyeons boy

hi there!!!
long time no chat!!!!
Jun 13 2011 10:36 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

heeey goed gaat het heb wat tijd gemaakt om je een berichtje achter te laten heb je nog is er nog iets gebeurd ik heb een alleen veel huiswerk en zo gedaan en mijn haar geknipt er zie er ridiculous uit met kort haar ik upload wel op fb anyways voor de rest niks bijzonders ofzo kheb alleen de laatste tijd ssf twitter niet gecheckt en kpop nieuws maar ik ben morgen toch vrij dus dat ga ik effe doen!
Jun 12 2011 01:07 PM