Jump to content


Community Status Updates


Photo

MCYTaeyeons boy

hoi! heb t echt megadruk met school. ik zit in 5gym, en dan moet je je profielwerkstuk inleveren. ik weet niet of jullie dat ook hebben,maar t kost freaking veel tijd. en verder komt er een toetsweek aan, dus heb t ook daar druk mee. maar daarna eindelijk lekker vakantie :) wanneer heb jij vakantie?
Jun 15 2011 08:03 AM