Jump to content

Community Status Updates

Photo

MCYTaeyeons boy

dat maakt niks uit, school hoort altijd t belangrijkst t zijn, vooral nu aan t einde van het jaar is t belangrijk om op school te focussen. gaat goed met mij, echt balen dat ik gister die music japan stream had gemist, maar goed, hoop dat t ook goed gaat met jou? maar iig succes met je projecten, ik hoop dat ze goed gaan! :)
Jun 09 2011 09:37 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

maar ik stuur mijn bericht wat later want ik heb project week moet morgen presenteren drm heb ik je nog niks gestruurd ga ik dit weekend doen en trouwens hoe gaat het nog iets gebreurd?
Jun 09 2011 09:25 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

oh.. akp is censored. nja die site bedoelde ik dus x)
Jun 07 2011 12:38 PM
Photo

MCYTaeyeons boy

ik had die clips van immortal song2 op ******* gezien, en van hyorin heb ik geloof ik alleen die eerste clip van haar gezien. dus toen t nog geen battle was. zij zingt wel echt goed, das zeker waar :) ben je een iu fan? ik ga later wel meer rondkijken op forums enzo, maar nu maar ff proberen school te halen enzo haha. spreek je morgen dan (:
Jun 07 2011 12:37 PM
Photo

MCYTaeyeons boy

ik hoop echt dat snsd een nieuwe reality show krijgt dit jaar, maar ze hebben t al megadruk... maar mss aan t eind van het jaar ofzo :p hello baby ben ik nu bij ep 14. snsd obsessie zal voor altijd blijven haha (; ik denk dat ik niet veel interesse heb in sistar omdat ik hun nooit op variety shows heb gezien, maar ik ga morgen of straks wel ff die songs van sistar checken dan :)
Jun 07 2011 12:34 PM
Photo

Taeyeons boyMCY

haha zelfde hierzo kheb ook toetsweek dacht dat je examens had lol sta nu onvoldoendes :O maar dat haal ik wel op allebei bijna 6 nu zijn er niet echt veel niewe snsd video of show waarop ze zitten behalve hello baby komt nog maar een ep en dan is het voorbij TT.TT maar dat is een aanrader als je die nog niet hebt gezien zelfde hierzo maar ik heb toch een genoeg geheugen dus ik maak me niet dr...
Jun 07 2011 11:40 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

tja zo als ik zei dat komt misschien nog wel weetje dat komt omdat je nog in de snsd
obsession/disease zit huh raar ik vind sistar juist te gek jmmr dat ze nog niet heel populair zijn mijn fav liedje is shady girl and dan nog chrono soul ost en how dare you moet je effe uitchecken my favs zijn bora en hyorin en ja ik had de streaming(live) gezien iedereen was zo geweldig ik vind dat hyorin
Jun 07 2011 11:39 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

het heeft verdient dat ze heeft gewonnen ik was voor haar en iu jmmr dat iu had verloren ik moest mezelf inhouden want mijn broertje zat ik mijn kamer moest hem oppassen wat ik bedoelde was of ik de enige persoon ben die je kent die kpop leuk vind kheb ook een die hard/hardcore fan je zult naar forums moeten gaan kpop niews sites etc zo vond ik kpop vrienden duh wow gymnasium ik doe vmbo-t
Photo

Taeyeons boyMCY

kvoel me dom vergeleken met jou lol stuur je het wel morgen ofzo heb nu geen zin anyways laterzz ps als je nog iets te vragen of wilt vertellen kan dat
Photo

MCYTaeyeons boy

en ja jij bent de enige tegen wie ik praat op ssf XD en ik doe trouwens gymnasium, dus zit ook in het voorexamenjaar. en ik weet niet wat voor beeld jij hebt over gymnasiasten, maar ben niet stereotype slim. just so you know :p en ja pm me anders maar, wat jij wilt, maakt mij niet uit waar :D
Jun 07 2011 08:53 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

ik weet wel dat zo'n member van hun echt heel goed is in zingen, had haar gezien op die nieuwe reality show. immortal song ofzo?? ik heb serieus gehuild bij dat filmpje van sunny T__T en ik begreep je vraag niet helemaal... maar ik heb geen vrienden die fan zijn van kpop, ken wel iemand die ernaar begint te luisteren, maar niet echt diehard fan zoals ik XD
Jun 07 2011 08:51 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

ik heb over 2 weken toetsweek, en ik moet nog een vak ophalen, anders mag ik niet over, that's why >< ik kijk nu ook echt elke dag alleen maar snsd shows, m'n harddisk staat bijna vol met alleen maar snsd :p ik ken de meeste groups wel, maar ben geen fan van sistar. sister is denk ik trouwens wel echt de enige group waarin ik geen interesse heb, maar ik ga ze wel eens ff checken ^^
Jun 07 2011 08:48 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

oh ja trouwens ik zal toch nog mijn verhaal vertellen ofzo hoe ik kpop uitvond vind je dat ok maar uh word best wel lang dus ik PM je wel want anders heb ik niet genoeg characters en trouwens ben ik de enige persoon die jij nederland woont die kent die kpop leuk vind? wel beetje rare vraag maarja...byezzz
Jun 06 2011 10:52 PM
Photo

Taeyeons boyMCY

zelfde hierzo kheb laatste tijd zoveel fancams gezien die meesten lieten me melten en spazzen op een na die fan sunny die maakte me zo verdrietig kmoest bijna huilen geen grap maar verder alles oke ? btw welk niveau doe je kdenk havo - vwo?
Jun 06 2011 10:33 PM
Photo

Taeyeons boyMCY

je weet wel maar nou dat ik alles heb gezien hou ik het nieuws bij en kijk de nieuwste video's maar ik kijk ook de oude hoor vind ik soms leuk lol weet ik zei precies hetzelfde zo van : ik hou alleen van snsd (in ieder geval ergens in die richting maar nou hou ik ook van andere groepen voornamelijk girl groups maar dat komt nog wel dat komt omdat je het pas een halfjaartje kent
Jun 06 2011 10:33 PM