Jump to content

Community Status Updates

Photo

Taeyeons boyMCY

beter dat ze niet sub units gaan doen dat zuigt eigenlijk maarja SM wil zeker meer geld zou je me de link van de demo tracklist en afbeelding kunnen geven en ook nog een koreaanse comeback seriously krijgen ze geen rust ofzo psst...kutSM
Jun 26 2011 10:00 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

ja waarschijnelijk wel word vast moeilijk want veel mensen gaan het doen om bijteverdienen maar ik denk dat ik het geld het hardst nodig heb MORE SNSD/KPOP STUFF!!!!ik heb morgen scheikunde en duits en dan dinsdag herkansing en dan nog schoolreisje en rapport dan vakantie
Jun 26 2011 09:58 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

het zou te gek zijn als je valk bij me woonde haha konden ze hem samen kijken ofzo maar nu ga ik hem in mij uppie kijken op een reuzenscherm lolol ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik kan niks zegge misschien denk ik er wel ander over lolol
Jun 26 2011 09:55 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

wow dat zuigt erg voor je ik mag maar EEN SE herkansen en dat is het ik ga bio doen ik heb hem al besteld maar het gaat nog wel een tijdje duren voor die hier komt maar heb je de teaser ervan gezien DAMM die was gwn dodelijk ben gwn aan het smelten...lolol hier is de link als je hem nog niet hebt gezien http://www.youtube.com/watch?v=3a8bdu7CwnU&feature=player_embedded
Jun 26 2011 09:53 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

en morgen heb ik m&o en latijn toets, en dan ben ik klaar met school >:D alleen boeken inleveren en rapport, maar eindelijk vakantie! :D
Jun 26 2011 06:09 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

wat voor zomerbijbaantje ga je nemen? ik weet niet of het in jouw buurt anders is, maar als 15jarige kun je hier meestal alleen vakkenvullen :( en er is nu een rumor dat snsd misschien in sub-units gaat promoten en dat hun koreaanse comeback in augustus-oktober is... er is ook een afbeelding van hun demo tracklist op internet. kwil eerlijk gezegd niet dat ze in sub-units promoten, maar goed...
Jun 26 2011 06:09 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

mijn school is echt verrot, wij mogen geen herkansingen, alleen in het examenjaar pas. echt dom, want nu heb ik allemaal slechte SE cijfers. en omg, die dvd set wil ik ook echt hebben, heb alleen geen freaking bankpas T_T lol ik heb wel door hoe ik bij anderen overkom, iig niet schattig XD
Jun 26 2011 06:07 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

hahahaha hoe weet jij dat nou je kunt je zelf niet beoordelen dat moet iemand anders doen duh...maar je bent in ieder geval wel aardig,enhousiast en vrolijk
Jun 22 2011 05:47 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

als je snsd stuff wilt kopen moet je wel een bankpas hebben of/en een paypal het is niet zo duur als je het koopt van ebay
Jun 22 2011 05:43 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

SCROLL EFFE NAAR BENEDEN OM TE ZIEN WAT ER ALLEMAAL IN DE DVD KOMT HET IS 11 UUR ALLEEN MAAR SNSD!!!!!!!!!!!!!!!1
Jun 22 2011 05:42 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

trouwens ik had vorige week een eenmalig baantje ik moest 6 uurtjes(inclusief 30 min pauze) mensen vertellen waar ze kunnen parkeren en waar niet en met mijn handen de goede kant opwijzen of gwn zeggen ik had er 45 euro voor gekregen wel en daarmee ga ik dit kopen :http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160607505468&ssPageName=STRK:MEWAX:IT#ht_3455wt_905
Jun 22 2011 05:41 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

daarna moet ik nog op 1 juli naar school voor schoolreisje ik ga naar walibi en dan 7 juli moet ik rappot ophalen maar verderdan dat lkkr vakantie ik ga denk ik een zomerbaantje solliciteren
Jun 22 2011 05:36 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

en eigenlijk ben ik vanaf volgende week maandag vrij maar dinsdag zijn de herkansingen dus dan ga ik bio herkansen (SE DIE IK EERDER DIT JAAR HAD GEMAAKT EN VERNEUKT HAD EEN 5.1 )
Jun 22 2011 05:33 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

hey ja met mij gaat het goed en jij? trouwens snsd-mr.taxi was aangekomen ik was zo blij en toen had ik seohyun gekregen toen werd ik nog blijer!!!!!!!!!! jmmr dat ik niet fany had maar ja nog steeds yay! yay! yay! mijn poster is nog niet aangekomen maar dat komt nog wel trouwens vandaag was mijn pw week begonnen had vandaag bio en gs morgen ak en wisk dus leren leren leren
Jun 22 2011 05:32 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

nee, ben niet cute :'D ik ben niet echt iemand die heel vrolijk en enthousiast overkomt enzo, ben echt het tegenovergestelde :'D
Jun 22 2011 04:08 AM