Community Status Updates
Taeyeons boy → MCY
haha ik zou dat ook willen ik vond ze uit rond de gee era nadat ik ze uitvond het ik uren per dag aan ze besteed om naar hun shows te kijken and everything thats related to them ik hoop het ook
Jul 02 2011 06:20 AM
Taeyeons boy → MCY
srry wat ik bedoelde was als ik kan kijk ik raws ik had er meer maar ik vergat steeds mijn wachtwoord en maakte een nieuwe snap je? en ja diadem is het fan forum van t-ara en ja een ben een huge fan van t-ara heb je ook IY gekeken of ben je nu nog bezig met kijken heb alleen het eerste season gekeken het 2de werd lame (heb het half gekeken) want sunny en yul en hyuna waren weg
Jul 02 2011 06:18 AM
Taeyeons boy
srry wat ik bedoelde was als ik kan kijk ik raws ik had er meer maar ik vergat steeds mijn wachtwoord en maakte een nieuwe snap je? en ja diadem is het fan forum van t-ara en ja een ben een huge fan van t-ara heb je ook IY gekeken of ben je nu nog bezig met kijken heb alleen het eerste season gekeken het 2de werd lame (heb het half gekeken) want sunny en yul en hyuna waren weg
Jul 02 2011 06:17 AM
MCY → Taeyeons boy
soms wou ik dat ik eerder over snsd wist, maar aan de andere kant, nu kan ik in 1 keer heel veel snsd shows zien omdat ze al gesubbed zijn :p die prank van yoona en jessica met dat voedsel blijft echt altijd leuk om te zien :) ik hoop ook voor je dat je over gaat :)
Jul 02 2011 02:52 AM
MCY → Taeyeons boy
"als ik de kand heb" ? wat betekent dat :p hoezo heb je meerdere accounts op ssf, je mag er toch maar 1? en diadem, is dat t fanforum van t-ara? ben je fan van t-ara? ik ken van t-ara eigenlijk alleen maar hyomin omdat zij op invincible youth was met sunny en yuri :D
Jul 02 2011 02:49 AM
Taeyeons boy → MCY
had gister snsd hello baby hezien was f_cking sad man ik moest huilen TT.TT ik zal die show egt missen ik moest altyd 3 weken of een maand wachten voor een ep..goed voor je ik moet nog afwachten...
Jun 30 2011 10:06 AM
Taeyeons boy → MCY
zelfde hierzo als ik de kand heb kijk ik raws maar meestal mis ik ze net omdat ik alleen heel soms het nieuws check ben al zo lang niet op ssf twitter geweest ik had meerdere acc op ssf maar ik vergat telkens mij pass en moest steeds nieuwe aan maken en ik heb ook andere acc of andere forums maar meestal ga ik alleen op deze en diadem
Jun 30 2011 10:03 AM
MCY → Taeyeons boy
en thanks! ben echt blijd at ik over ben, heb pas in de laatste periode m'n cijfers opgehaald dus was echt kantje boord :p
Jun 30 2011 10:00 AM
MCY → Taeyeons boy
ja omdat ik nu snsd obsessed ben kijk ik soms ook raws, en live streams enzo. maar deze was echt al heel snel gesubbed :) ik ga hem nog een keer kijken als ssf hem subt :) ik heb echt heel veel accounts overal maar ik doe er niks mee... ik heb me ook echt aangemeld voor heel veel fanforums maar ben eigenlijk alleen maar op SSF XD
Jun 30 2011 09:59 AM
MCY → Taeyeons boy
http://smtownengsub.wordpress.com/2011/06/25/eng-sub-full-110127-mbc-come-to-play-with-super-junior-tvxq-snsd-and-fx/
Jun 30 2011 09:57 AM
Taeyeons boy → MCY
ik weet kan niet wachten dat hij aankomt gefeliciteerd dat je over bent ^^ dat ga ik ook doen als het kan ow ok waar heb je hem gezien met subs zou je de link kunnen geven haha ik kijk gwn altyd vanaf het begin is beter vind ik ga hem misschien opnieuw kijken voor mij wel ik gebruik juist wel social networks : msn ,FB,SSF en andere forums,youtube,twitter,tumblr
Jun 29 2011 06:07 AM
MCY → Taeyeons boy
zoiets bestaat niet bij mijn school :p en ik heb CTP al gezien, niet met soshisubs, maar met andere subs, maar toch :) ik ben nu bij ep 15 van hello baby, maar heb de laatste paar eps al gezien, want ik keek eerst gwn random episodes, en toen was ik maar vanaf ep 1 begonnen. nee voor mij is t niet irritant, want ben meestal alleen op ssf. ik gebruik niet veel social networks, iig niet actief.
Jun 29 2011 05:54 AM
MCY → Taeyeons boy
als je m koopt hem je ook photobook en alles, dus dat is t ook wel waard :p ik heb niks uitgevoerd deze hele periode/toetsweek, maar heb toch overal voldoende voor gehaald, en ik ga over! :) echt stom dat je besprekingsgeval bent, hopelijk laten ze je over gaan. als je taken mag doen om het te bewijzen zou ik daar echt mn best voor doen als k jou was.
Jun 29 2011 05:51 AM
Taeyeons boy → MCY
welke ep ben je bij hello baby trouwens vind je het niet zo irritant om te praten...lol
Jun 28 2011 01:55 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed