Community Status Updates
MCY → Taeyeons boy
ik denk dat mijn account sowieso problemen heeft met notificaties, ik had t ooit in forum geplaatst, maar er is blijkabar geen oplossing T_T maar denk je dat het waar is? fairy/vampire concept? :o vampire klinkt wel interessant maar fairy niet echt :\ ik weet neit wat ik ervan moet verwachten, maar het doet me denken aan hun kissing you periode.
Jul 29 2011 01:32 PM
Taeyeons boy → MCY
maar als je wilt praten is dat nog steeds mogelijk ook al is mijn wall gesloten tja ik zie jou nooit op fb dus maar dan kunnen we ook gwn tinychat doen is met cam
Jul 29 2011 11:51 AM
Taeyeons boy → MCY
ik ook niet ik zit elke dag uren op fb rond te hangen en hwn op het net maarja ja ik weet het al sinds eergister op fb krijg ik heel snel het nieuws fairy is voor het nieuwe album en vamp voor repackage ik heb zelfs #lifeasasone was egt kei mooi enzo moest zelfs een beetje huilen lol ik heb mijn wall gesloten om dat ik stalkers heb hier bij mij op school en buiten school
Jul 29 2011 11:50 AM
Taeyeons boy → MCY
maak niet uit hoor ik krijg het altyd door mijn gmail and dan reageer ik meestal zo snel mogelijk maar hoe dan ook ik ga havo doen en mijn best ik weet deze generatie bestaat alleen maar uit grote mond dure kleding en petjes enzo ik ook moet egt mijn best doen voor volgend jaar want dan heb ik examens
Jul 29 2011 11:46 AM
Taeyeons boy
maak niet uit hoor ik krijg het altyd door mijn gmail and dan reageer ik meestal zo snel mogelijk maar hoe dan ook ik ga havo doen en mijn best ik weet deze generatie bestaat alleen maar uit grote mond dure kleding en petjes enzo ik ook moet egt mijn best doen voor volgend jaar want dan heb ik examens
Jul 29 2011 11:46 AM
MCY → Taeyeons boy
maar ik heb zo t idee dat ik me er niet aan kan gaan houden XD en als snsd hun comeback heeft ga ik sowieso niks doen :p khad op meerdere forums gelezen dat ze misschien fairy/vampire concept gingen doen (rumor) had jij dat ook gelezen? en ik kan jouw facebook wall niet eens zien :p en ik sta altijd offline op facebook :p
Jul 29 2011 11:21 AM
MCY → Taeyeons boy
sorry, ik ben altijd te laat met reageren T_T ik check m'n profiel alleen als ik notificaties krijg maar ik kreeg ze niet of ik had ze weggeklikt ofzo T_T dus je gaat dus havo doen? gaat vast wel lukken als je je best doet :) alleen onze generatie doet echt helemaal niks meer voor school :p ik wil wel gaan proberen dit jaar huiswerk bij te houden en niet te skippen omdat het examenjaar is...
Jul 29 2011 11:18 AM
Taeyeons boy → MCY
ja maar als je wilt praten ofzo kan dat via fb en als je met cam wilt ofzo dan kan het via tinychat(leg ik wel uit als je wilt met cam)
Jul 21 2011 02:44 AM
Taeyeons boy → MCY
dus je gaat egt naar rome is wel ziek man kheb daar nog nooit geweest ik snap je helemaal ik heb ook nooit zin in dat soort tripjes maar het moet tog *zucht* ik heb geen twitter ik volg wel ssf twitter en diademtwitter en soms andere voor de lol (ik typ hun twitter in op google en ga ik er na toe snap je )
Jul 21 2011 02:43 AM
Taeyeons boy → MCY
maak niet uit hoor (voor je late reactie) ik heb wel geluk maar mijn ouders vinden dat ik 7 vakken moet kiezen dan kan ik havo gaan doen na mijn vmbo-t diploma en dan moet ik 2 jaar over doen en dan heb ik mijn havo ze zeiden zo van dat ik havo wel kan maar dat ik er niks voor doe (te lui) enzo daarom maar ja ik doe het gwn *zucht* ik heb egt alles gezien LOLOLOL ik kijk nu gwn oude pf's enzo
Jul 21 2011 02:41 AM
MCY → Taeyeons boy
ja ik ga met school naar rome. in de 1e week van t schooljaar gaat 6gymnasium met 5gymnasium naar rome. kheb er eigenlijk niet zo'n zin in T_T en wat is je twitter eigenlijk? das wss makkelijker praten :)
Jul 20 2011 06:00 AM
MCY → Taeyeons boy
sorry voor m'n late reacti :p wel chil dat je iig over bent. wat bedoelde je met 7 vakken havo? is 7 vakken havo niveau? nah ik heb eigenlijk zo'n beetje alle soshi videos al gezien, behalve hello baby voor de helft. in ieder geval alle shows waarin het belangrijkste voorkomt :)
Jul 20 2011 05:59 AM
Taeyeons boy → MCY
2 daarvan zij se cijfers maar ze zijn wel voldoende na mijn herkansing bio ja ik heb nu zomervakantie dus ik dacht ervan om eens vanaf het begin te kijken enzo jij moet nog ver gaan voordat je alles hebt gezien ik hoop dat je ergens na toe gaat ik heb alleen geld gekregen om nieuwe kleren/schoenen te kopen enzo wacht je hebt een romereis dus je gaat naar italie?!?!?!?!!? *confused*
Jul 16 2011 12:53 PM
Taeyeons boy → MCY
ja ik weet mijn mentor had mijn pa gebeld en gezegd dat ze met het team(andere leraren) hebben besloten om mij door te laten stromen naar het vierde schooljaar om dat ze weten dat ik het beter kan dan ik heb gedaan maar er is wel een voorwaarde ik moet in het nieuwe schooljaar de eerste periode mij goede kant laten zien ander moet ik een vak laten vallen want ik heb er 7 (havo)
Jul 16 2011 12:49 PM
MCY → Taeyeons boy
ik ga misschien volgende maand weekje ergens naartoe, maar we hebben niks besloten... en dan 1e week van school hebben we romereis.
Jul 14 2011 02:04 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed