Community Status Updates
MCY → Taeyeons boy
congrats!! gefeliciteerd dat je over bent :) zijn het SE cijfers? want dan moet je ze volgend jaar maar ophalen :) in ieder geval ben je over :) snsd classics kijk ik ook af en toe nog, ggts factory girl en mtv enzo :D ik heb een deel van die reality shows van f(x) en 4minute gezien, maar ik kijk ondertussen hele tijd weer snsd shows :p ben snsd addict after all.
Jul 14 2011 02:03 AM
Taeyeons boy → MCY
kheb geen plannen gemaakt ofzo want ik ga niet op vakantie TT.TT ga jij op vakantie? ofzo ik had vakantie toen jij dat ook had trouwens ik ben over met 4 onvoldoendes leg ik later wel uit als je wilt ben nu moe ik ga slapen zzz
Jul 11 2011 01:47 PM
Taeyeons boy → MCY
ik heb vandaag nog wat snsd classics gezien werd er wel een beetje emotioneel van lolol so many memories TT.TT trouwens ben een huge fan van 2ne1,f(x) en 4minute en heb ook al hun shows gezien LOLOL
Jul 11 2011 01:45 PM
Taeyeons boy → MCY
haha ik weet wat je bedoelt je bent nu nog een noob/beginner met kpop enzo maar als ik jou was zou ik afwisselen dat is niet wat ik heb gedaan ik heb eerst alle snsd vids and related gedaan toen de andere op gewone schooldagen en zelfs op weekenden,vakantie's etc. ik was gwn een addict ik weet het is egt erg mijn cijfers gingen erdoor omlaag...*facepalm*
Jul 11 2011 01:44 PM
MCY → Taeyeons boy
Er zijn echt heel veel reality shows die ik wil zien, ik wil die van f(x), 4minute en 2NE1 zien, maar ik kijk ook anime dus daar gaat m'n tijd ook op aan. En ik herhaal echt heel veel SNSD videos. Meestal kijk ik een video 1x, maar hahamong show, win win en intimate note heb ik echt 1000x gekeken, echt grappig :p
Jul 11 2011 08:26 AM
MCY → Taeyeons boy
Normaal gesproken ligt m'n internet er nooit af, maar de laatste paar dagen heb ik ineens een paar minuten geen verbinding meer, echt heel irritant. Mijn harde schijf in m'n pc begint nu echt vol te raken, daarom ga ik een externe harde schijf kopen, dan kan ik daar al m'n SNSD goodies dumpen ^^
Jul 11 2011 08:24 AM
Taeyeons boy → MCY
oh zo vandaar dat je ze download ja ik download ook veel maar meestal zet ik het dat op mijn usb,iphone,mp4 en dat wis ik het van mijn laptop en heb egt zoveel snsd/kpop gifs,pics en vids etc. mijn internet ligt er nooit uit en als dat zo is heb ik nog altyd internet op iphone en natuurlijk als dat niet werkt heb ik daar nog wat mv's op
Jul 09 2011 03:48 PM
Taeyeons boy → MCY
haha 2ne1 is een van de eerste groepen die ik leuk vond ik heb al hun shows gezien en ook 2ne1tv maar jmmr genoeg ben ik geen blackjack alhoewel hun muziek is zo goed etc.als je nog niks van hun hebt gezien zul je dat egt moeten doen het is het egt waard ja ik weet wat je bedoelt drm zij ik ook dat je NU nog snsd alleen leuk vind maar later ook andere groepen en ja ik bedoel HB met t-ara
Jul 09 2011 03:45 PM
MCY → Taeyeons boy
Soms heb je van die groepen die je eerst niet heel erg interesseren en later wel :p SNSD was ook zo'n geval bij mij. bedoel je HB van t-ara? en ik download videos omdat ik dan betere kwaliteit heb, en zodat ik ze kan kijken wanneer ik maar wil :D ik heb een SNSD bibliotheek op m'n pc staan met gwn al hun shows >:D soms ligt m'n internet eraf dus dan heb ik wat te kijken :p
Jul 09 2011 03:16 PM
MCY → Taeyeons boy
Ja ik heb IY ook vanaf begin gezien, maar alleen dus de eps waar yuri en sunny in zitten. Dus zelfde als jij. 2NE1 vind ik laatste tijd ook wel leuker :) ik wou deze zomer hun shows nog kijken, maar ben eigenlijk ook weer te lui :p ik heb weekje geleden ofzo een random episode gezien van hun reality show, maar verder niks.
Jul 09 2011 03:14 PM
Taeyeons boy → MCY
wrm downloaded je kunt gwn alles bekijken op hun dailymotion en forum
Jul 09 2011 02:54 AM
Taeyeons boy → MCY
srry voor de late response meer kheb gwn vanaf het begin gezien het is gwn zo grappig yul en sunny zijn er goed in omdat ze charisma hebbe MEEN JE DIE VRAAG NOU EGT HAHA NATUURLIJK BEN IK EEN GROTERE FAN VAN SNSD (SONE)maar alsnog ik t-ara is mijn nummer 2 samen met 2ne1 ik heb all hun shows gezien behalve HB daa ben ik bij ep 12 wachte wachte op subs!!!
Jul 09 2011 02:53 AM
MCY → Taeyeons boy
ben je een grotere t-ara fan of snsd fan? van t-ara ken ik een aantal leden wel bij naam, maar eigenlijk echt alleen hyomin daar IY, waarschijnlijk omdat ze zo bij sunny kleefde, dat maakte haar grappig :p ik heb al hun reality shows nu gezien, behalve een paar eps van MTV, en hello baby... ik denk dat ik all eshows ga downloaden als ik een externe harde schijf heb gekocht :)
Jul 06 2011 01:55 AM
MCY → Taeyeons boy
ik heb alleen de episodes gekeken waar sunny en yuri in zitten, dus t/m 32, en dan nog die van japan en die ene waar yuri in zat. was echt grappig XD echt stom dat ze weggingen, daarna heb ik het ook niet meer gekeken. ik heb wel clips gezien, maar sunny en yuri zijn gewoon veel beter in variety shows.
Jul 06 2011 01:54 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed