Community Status Updates
Taeyeons boy → MCY
trouwens was ik helemaal vergeten te vertellen er is een nieuwe episode van come to play met smtown 2011(met tiffany,yul,sooyoung,hyo,sulli,krystal,eunhyuk,yesung,leeteuk,shindong)ik zag eerst wat clips en toen kwam de raw(ik kijk hem later nog een keer maar dan met subs) uit gelijk gezien als je de link wilt geef ik hem wel en ik moet ook nog de laatste ep van hello baby kijken TT.TT
Jun 28 2011 01:53 AM
Taeyeons boy → MCY
zelfde hierzo ik ben klaar met school zoals ik zei:ik ga vrijdag naar walibi en dan de week daarop rapport ik heb mijn toetsen eigenlijk verneukt ik denk dat ik een besprekingsgeval word *facepalm* ik had niet zo veel dit jaar moeten kloten ik moet waarschijnelijk een paar taken doen om te laten zien dat ik wel over kan ofzo maar hoe gingen die van jou?
Jun 28 2011 01:50 AM
Taeyeons boy → MCY
ja dat is wel waar me zus vind dat het maar geld verspilling is en dat er uiteindelijk wel iemand die hem ript en op het net plaats ofzo maar ja ik heb hem toch al besteld dus...anyways ik weet het is hun eigen show exclusief voor de dvd en ik blijf hopen dat er geen subunits komen SOSHIBOND CANT BE BROKEN NEVER!
Jun 28 2011 01:46 AM
MCY → Taeyeons boy
ik vind het sowieso jammer als er in groups subunits komen... ik vind het veel leuker als een group gewoon met zn allen is, dat lijkt ook iets van hun bond zien. maar goed, ik ben klaar met al mijn toetsen nu, hoef alleen nog maar profielwerkstuk in te leveren. hoe gaan jouw toetsen?
Jun 27 2011 12:28 PM
MCY → Taeyeons boy
t voordeel van die dvdset is dat ze engelse subs erbij hebben gedaan :D haha soshi die tegen elkaar strijdt is altijd grappig om te zien :) dat van yuri stond op die screencap. er stond: "soshi subunit? yuri" (in t koreaans natuurlijk) maar dat is blijkbaar een oude screencap, dus wss komen er geen subunits!
Jun 27 2011 12:27 PM
Taeyeons boy → MCY
ja ik zag de demo tracklist ik hoop dat het goed word (zoals gewoonlijk duh)ik hoop dat er geen sub units komen ze komen steeds weer met iets nieuws net als of ze verwachten dat wij fans veel geld hebben ofzo kkSM word echt irritant...
Jun 27 2011 03:04 AM
Taeyeons boy → MCY
haha bedankt maar ik had het al gevonden wat een schedules he! ****...
Jun 27 2011 03:01 AM
Taeyeons boy → MCY
zo als ik zei hier in NL is snsd of kpop weinig of zelfs niet populair haha was het maar zo ik ken maar 4 een vriend van mij en koen en wouter (GKP) en jij nog ik weet ze hebben het zo druk de laatste tijd ik maak me egt zorgen om ze TT.TT
Jun 27 2011 03:00 AM
Taeyeons boy → MCY
ik mag er maar eentje doen omdat ik maar een toets week per jaar heb maar volgend jaar heb ik er 5 ofzo ja die teaser is egt te gek ik heb hem zelfs op me mp4 lach me dood elke keer kekeke ik wou hem al daar voor HET IS GWN EEN MUST HAVE!!!! Een wat ze in het begin deden was een schattenjacht en toen werden ze in groepjes verdeeld om tegen elkaar te strijden lolol altijd zo dorky vooral taengoo!!!
Jun 27 2011 02:53 AM
MCY → Taeyeons boy
op akp is er nu een artikel over die screencaps, en blijkbaar is dat subunit gedoe met yuri oud, thank god :)
Jun 26 2011 12:08 PM
MCY → Taeyeons boy
http://bit.ly/iKG3yo dit is de laatste afbeelding. dit is hun demo tracklis. best veel engelse titels. en die cijfers zouden mischien ook iets van sub-units betekenen. maar volgens de rumors is hun comeback op 24 augustus en is t hun 3e album, en dan brengen ze in oktober een repackaged album uit. en sub-units is 1 groot vraagteken, hopelijk is t niet waar...
Jun 26 2011 11:54 AM
MCY → Taeyeons boy
http://i.imgur.com/krXso.jpg dit is één van de afbeeldingen die op iets van kbs te zien ware. hier staat blijkbaar iets van "soshi subunit? yuri". http://bit.ly/l8XVHS dit is schedule van SM ofzo. hier moet je in die rij onder super junior kijken, die is van snsd, en volgens dit schema zou hun comeback op 24 augustus zijn.
Jun 26 2011 11:50 AM
MCY → Taeyeons boy
haha we zouden sone town in NL moeten hebben, alle sones leven bij elkaar ind e buurt zodat we samen kunnen spazzen :p ik ga ff die afbeeldingen zoeken, want ik heb ze al heel lang weggeklikt :p maar idd, nu japanse tour, en ze zouden ook nog koreaanse tour, en dan comeback op 24 augustus...
Jun 26 2011 11:43 AM
MCY → Taeyeons boy
1 SE per jaar?? bij ons is t 1 SE per 2 periodes in het eindexamenjaar. en we hebben 6 periodes in een jaar, en dan na elke periode toetsweek. ja ik heb de teaser gezien, door die teaser wou ik die dvd set al helemaal hebben :( ik vraag me echt af wat ze in t begin aan t doen waren met die verschillende t-shirts :p snsd zijn echte dorks :p
Jun 26 2011 11:37 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed