Jump to content

Community Status Updates

Photo

Taeyeons boyMCY

haha ik heb me zo juist net doodgelachen dat je niet weet dat je overgaat precies hetzelfde hier met mijn zus kword een beetje gek ervan maarja ah ok dan khad al aan hem gevraagd hij zei nee dus tja...anyways zelfde hierzo teon ik achter snsd kwam was ik echt gwn verslaaft zo van no life heledag shows met hun kijken enzo and preformances lol me cijfers gingen er wel aan lijden lol
Jun 06 2011 10:33 PM
Photo

MCYTaeyeons boy

lol! ik had die stream ook gezien, ik flipe m echt toen die HQ stream ineens verbannen was XD daarna heb ik m ook nog op youtube gezien, en de replay ervan op die stream natuurlijk :p ik ken kpop pas ongeveer halfjaartje T_T haha ik hou nog wel bij welke berichtjes oud en nieuw zijn :)
Jun 06 2011 02:43 PM
Photo

MCYTaeyeons boy

ugh, late reactie, sorry. ben busy met school omdat t de laatste 2 weken zijn en ik weet nog niet of ik over ga T_T ja ik heet michelle lam, maar nee ik denk niet dat die max familie van mij is XD ik heb geen familie hier :p ik ben eigenlijk alleen maar echt fan van SNSD, en verder zijn er nog een paar boygroups die ik leuk vind. maar ben van geen enkele group echt fan zoals ik fan ben van snsd
Jun 06 2011 02:41 PM
Photo

Peter♡K ♪Taeyeons boy

oh ok nice to meet you ^_^
Jun 04 2011 07:28 PM
Photo
Photo

Taeyeons boyPeter♡K ♪

hi we should chat sometime or something like that?
Jun 04 2011 01:19 PM
Photo

Taeyeons boyPeter♡K ♪

hey we should chat sometime or somthing like that?
Jun 04 2011 01:18 PM
Photo

Taeyeons boyMCY

kheb 2 berichtjes achtergelaten even dat je het dan weet want ik heb zoveel berichtjes achtergelaten on je pagina lol
Jun 04 2011 11:57 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

haha zelfde hierzo ik kijk alleen soms mee met mijn zus (ze is een kdrama/tumblr verslaaft en weet ze weet best wel veel over kpop soms vind ze het irritant als ik het opzet en hard ga meezingen lol) komt omdat ik al 2 jaar kpop ken dus veel mensen daarvan en ja ik heb ze op music station gezien toen ze het hier op ssf waren streamen ik ging helemaal spazzen kheb hem daarna nog 7 keer bekeken lol
Jun 04 2011 11:56 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

ja ik was gwn helemaal gek geworden toen ik het zag dat ik het gwn nog een paar keer moest zien sooyoung's hairflps waren gwn dodelijk en all die winks trouwens dus je heet michelle lam kheb iemand hier bij me op school heet max lam is hij familie van je ofzo? maar ben je fan van sistar vandaan was hun 1st anniversary maar ik moet gaan moet nog mijn b-day message voor jiyeon afmaken dus laters
Jun 04 2011 11:55 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

ja ik kijk ook echt helemaal geen tv meer :) tja je kent tenminste nog mensen die naar kpop luisteren. ik heb niemand om over snsd mee te spazzen irl XD heb je gister music station gezien? ik had t live gezien, was echt dope :D m'n fb is michelle.chooryie (:
Jun 04 2011 10:54 AM
Photo

Taeyeons boyhangthienbao

hi i already thought so because of your name i wasnt so sure i can speak vietnamese but my i cant write very well just a bit
Jun 04 2011 12:52 AM
Photo

hangthienbaoTaeyeons boy

haha hi.. yea, i'm vietnamese =]
Jun 03 2011 05:25 PM
Photo

Taeyeons boyhangthienbao

btw are you vietnamese?
Jun 03 2011 09:26 AM
Photo

Taeyeons boyhangthienbao

hey there sooyoungster thank you for uploading stuff here on ssf i really love you avatar of aDORKable wanna be friends?
Jun 03 2011 09:25 AM