Jump to content


Photo

[OTHERS] SNSD's Resume for FG


  • This topic is locked This topic is locked
109 replies to this topic
cathode cathode
  • Donors
  • 1607 posts
#1

Posted 30 September 2008 - 07:18 PM

Posted Image

Lovely Lovely!!


Credits:pinkosa@ssf for psing. Translation by cathode@soshified.com
original:http://bloggernews.media.daum.net/news/1859967
  • 0


Untitled-1.png


DinoYul DinoYul
  • Donors
  • 1139 posts
#2

Posted 30 September 2008 - 07:24 PM

waaaah thanks for the translations! OMGGG the hype for FG is just getting toooo <3333 SY's motto totally made me go ouch pwahaha~
  • 0


RAWR.
|
|
|


SuperDuper SuperDuper
  • Soshified
  • Pip
  • 81 posts
#3

Posted 30 September 2008 - 07:27 PM

LOL sica "i will never fall asleep"
suresure we believe you XD
yuri is so intimidating T.T
hyoyeons is so cute ^^
seohyuns is super funny haha regretting
thanks for sharing!
  • 0

Ryo Ryo
  • Donors
  • 247 posts
#4

Posted 30 September 2008 - 07:35 PM

omg super fast translation + amazing photoshop skills .. you guys are jjang ~ ^^

Jessica - omg , Jacob ahjussi ~ you're one very lucky dude O_O
Fany - what she wrote for blood type cracked me up . "O ...... ?" , lol .
Yuri - what she wrote for blood type also cracked me up . haha .

cant wait for the show to start ~

thank you , cathode and pinkosa ~ ^^
  • 0

猿も木から落ちる。


Posted Image

banner - Jennie ~


barapamos barapamos
  • Donors
  • 1594 posts
#5

Posted 30 September 2008 - 07:38 PM

Wah~
They all are so cute!!!
Jessica: I will never fall asleep!!
And Yuri, she just draw lots of eyes and wrote: Just watch me and you can see. hahaha
And Hyo, she just wrote the biggest "Hyo".

OMG! Can't wait to see the show.

Thanks so much for the translation. :sq_silver_biggrin:
  • 0

We Are Nothing Without 9
Posted Image
Taengoo: "데뷔 후 라디오에서 이렇게 즐거워하는 시카는 처음보내요."
Sica: "탱구랑 같이 있어서 그래여~" -- From ChinChin 090723

Credit Sig Photo: me

smackie smackie
  • Donors
  • 342 posts
#6

Posted 30 September 2008 - 07:39 PM

oh wow understanding what they wrote makes it even funnier
i think fans gave taeyeon too much yangang lol
jess says she'll never fall asleep... is that possible?
yoona needs more sleep T_T
yuri won't reveal her blood type? trying to be mysterious haha
thanks for translating!
  • 0

hiD hiD
  • Donors
  • 3807 posts
#7

Posted 30 September 2008 - 07:40 PM

TaeYeon always writes that sentence whenever shes asked about her motto, rofl at the yanggeng comment, prob becuz her dorm is full of yanggeng she has to say that so the fans wont send it anymore lol. IF will be a huge success if sica doesnt sleep during this job -_- And i love how Maknae uses the keroro's color for her resume, so cute lol, im glad to see her self esteem is higher now :)
  • 0

cr, chapstik




What doesn't kill you, might leave you crippled.


Posted Image


Jubin Jubin
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 950 posts
#8

Posted 30 September 2008 - 07:41 PM

yay!! translations!!
LOLZ at Yuri unnie and Tiffany unnie's blood types! and Seohyun saying to pick her or else you'll regret it. xD
hahah Jessica unnie says that she will never fall asleep. is that right....? hahah
and wow, Yuri unnie exercises a lot...
thanks for translating!!

edit: wow, Hyoyeon unnie's is in Chinese and Jessica unnie calls herself 'Jessi'. interesting...

Edited by Ju Bin, 01 October 2008 - 01:40 PM.

  • 0
Credits: Avatar - Miwa_Chan

Heltzing Heltzing
  • Rookies
  • Pip
  • 17 posts
#9

Posted 30 September 2008 - 07:42 PM

umm!!!

I like taeyeon sooyong and jessica most

cause It's like a real resume

but another that's ok they have imagine with own design

Oh I can't wait to watch this reality

ps. Jess you not feel sleep ? ^ ^
  • 0

lnykt lnykt
  • Donors
  • 2756 posts
#10

Posted 30 September 2008 - 07:46 PM

nice translation :] i was actually wondering what taeyeons blood type was. i thought it was A haha. like @...
imagine using these as your own real job application. lol...
  • 0

Spazmatik Spazmatik
  • Donors
  • 668 posts
#11

Posted 30 September 2008 - 07:47 PM

That was quick! O_O
Oooh maknae is scary, using the guilt trip method haha.

LOL @ Jessica. She doesn't put down her academic/career background noo, instead she makes sure her employers know she won't fall asleep on the job LMAO.

Thanks for the trans and PSin guys!
  • 0

Posted Image


tokio_II tokio_II
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 531 posts
#12

Posted 30 September 2008 - 08:11 PM

thanks for translating and posting itttt
jess wont fall asleep? hmm..well..i will trust jessi then..hahaha
sunny's is full of sun and stuffs..it looks pretty kute while yuri full of eyes.lol
cant wait for FACTORY GIRLS>.omgg so exciteddd rite nowww~
  • 0

Ghost Ghost
  • Project Leaders
  • 1613 posts
#13

Posted 30 September 2008 - 08:12 PM

OMG this totally made my day after all this hw. <333
Tete: Umma looks sleep deprived. D:
Sica: Hehe, not falling asleep on the job is the only thing we need to know. ;]
Fany: I spy English all over the page owo;
Sunny: 'Everyday Sunny Day' <333
YoonA: I CHOOSE YOU, YOONACHU~ -poofs-
Yuri: Those eyes... @___@; Wonderful drawing talent though. XD
Hyo: I learn something new about Hyo: DANCE. jk XD
SeoHyun: Is she turning more aggressive? -cowers-
SooYoung: Her's seem the most normal out of all of them. XDD

  • 0

지금은 소녀시대 앞으로도 소녀시대 영원히 소녀시대
영원히 너와 꿈꾸고 싶다

cr; cheesinator <3


ak6c ak6c
  • Donors
  • 2242 posts
#14

Posted 30 September 2008 - 08:29 PM

omg, Taengoo doesn't like Yanggaeng anymore? it must be because of all the yanggaeng's her fans sent her! lol she must've gotten sick of them now
  • 0

taeyeonsig02.png


cheesinator cheesinator
  • Donors
  • 2245 posts
#15

Posted 30 September 2008 - 08:32 PM

ROTFL sica's and seohyun's resume really stood out for me.
"i will never fall asleep" sure you won't, sica... sure you won't. ahems*
"if you don't pick me, you'll be making the biggest mistake in your life" ROTFLLLL maknae IS scary... O_O
all of their resumes were fun to read actually. these girls are such dorks.
i simply can't wait for FG... it seems like a century away though. xPP
thanks for the really fast translations! you are jjang. xD
  • 0

darkdragon88 darkdragon88
  • Soshified
  • PipPip
  • 323 posts
#16

Posted 30 September 2008 - 08:37 PM

Thanks for the translation!

I think there should be more mention about Yurishidae, it's just so random and so funny. I also like how Yoona is in the middle again and her picture is made to look like it was stuck on with tape.
I also laughed at Tiffany's interest: PINK. We all know it but it is funny for her to list it there.
  • 0

mlight93 mlight93
  • Donors
  • 2981 posts
#17

Posted 30 September 2008 - 08:59 PM

JESSICA CALLS HERSELF JESSI!!! now i'm wondering if Fany calls her that when they're home..or by themselves XD

wow Fany is all about working hard lol of course, how can Fany not put pink. it just wouldn't be her if she didnt mention anything about her fav color XD she even put "smiling" under special mention LOL she doesn't know her blood type..? rofl it seems like she was guessing hahaha

and Taeng doesn't like Yangangyee anymore?? D: she prob got too many from fans and got sick of eating it all the time LOL

LMAO at Yuri's "you'll get hurt if you try to find out" lolol

Hyo didn't put much on hers. but of course, dance was a must XD

Yoona adding in Saebyuk LOL since when did Yoona turn into the sleeping beauty? i guess after working all the time on that drama took the energy out of her lol

and Sooyoung's clovers are really pretty. while Sunny's is full of suns, of course LOL all the sunshine you can get. Seohyun put singing and piano twice XD
  • 0

Posted Image


Taeyeon Jessica Sunny
Tiffany Hyoyeon Yuri
Sooyoung Yoona Seohyun
no one can resist the power of 9


dorklove dorklove
  • Donors
  • 878 posts
#18

Posted 30 September 2008 - 09:37 PM

Cute and asdflkjgad;f and it's translated goods!
Thanks for translating cathode. xD Good laughs~
I can't wait to freaking watch the show. Aughh~ T_T;

I pretty much spazzed at each of the resume. Lack of time, so I won't post elaborations of my spazzes. xD
Only, how can even a resume be so freaking cute and lovable and makes you want to glomp them?
a;sdljfagd <3 xD I cannot wait for this show. Seriously.

  • 0
Posted Image
hardworking.dreaming.pure.diverse.talented.persevering.dorks.asdfghjkkl;.Soshi. S♥ne
No other words to describe the love.fangirling.hype.support.strength.bond.
Credits: .Heather <3 Thank you

Exodyne Exodyne
  • Soshified
  • PipPip
  • 354 posts
#19

Posted 30 September 2008 - 09:59 PM

Thnaks for the translations.

Haha, Yuri won't tell us her bloodtype. I think I understand why all the eyes are there now. :lol:

I LOL'd at Tiffany repeating "I don't really have a specialty". Not sure why though, maybe because I can imagine her screaming it out or something. ^_^
  • 0
Posted Image

Kero_kEiro Kero_kEiro
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 1936 posts
#20

Posted 30 September 2008 - 10:12 PM

hahaha...the girls are so cute..
Taeng isn't a fan of Yanggeng anymore? o.o wonder if fans gave her too many of them and got bored of it haha..
haha..so cute of Sica mentioning she won't fall asleep and asks her to believe in her...
people will definitely regret if they don't choose maknae..
she's got lotsa potential =3
thanks for sharing this
  • 0

follow Jessi's heart
Posted Image
The way 9 of you girls tattooed nothing but smiles and laughter into our hearts, we wish to give you back the same amount if not more. Stay strong, stay healthy, stay happy, stay together always. That’s all your S♡NEs would ever want.



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users