Jump to content


Community Status Updates


Photo

달콤Yu nanew

Caaan wee be friieends? ^^ i luv ur DPhoto ? SUNNY GEEZ~ she and taengo my fav. members ?
.... OMAAAAH! U're from chile...
HOLA!!! Vivo en Mexico :P y mi espanol es un vertatero asco en ortografia y pronunciacion xD! oH~ Tiene tu 14! yo tampien :D wiii!!! *PENGUIN WAAVEE**
Jun 28 2010 03:08 PM