Community Status Updates
Dr3w → Fanytastic-
Kekekeke, de teaser maakte men dag helemaal~!
Kwas al blij dat het vakantie was! xD
Teaser, teaser, gaaah *o*
Voor een vage reden vindt ik de Korean versie beter o.O
Mssn omdat er meer tekst was :P
Maar ik kijk er echt naar uit op eng & korean versiee~^^
SPAZZZZ~
ASDFGHJKL *o*
Kwas al blij dat het vakantie was! xD
Teaser, teaser, gaaah *o*
Voor een vage reden vindt ik de Korean versie beter o.O
Mssn omdat er meer tekst was :P
Maar ik kijk er echt naar uit op eng & korean versiee~^^
SPAZZZZ~
ASDFGHJKL *o*
Oct 14 2011 09:28 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed
