Community Status Updates
mikitastic → And~
Ah que bom *- Eu também amo todas, mas a Fany tá no topo DHUASUHDSA
Acompanhando a Copa?
Acompanhando a Copa?
Jun 18 2010 04:15 PM
seoxeanne → mikitastic
well yeah~ i can see that~ they fit really well unnie~ btw, how's your day?
Jun 16 2010 05:04 AM
And~ → mikitastic
minha preferida é a Sunny.. mas como vc deve saber, todas são adoráveis.. inclusive a Fany, sua preferida ;)
twitter nem escrevo muito.. mas é /fehel
see ya ^^
twitter nem escrevo muito.. mas é /fehel
see ya ^^
Jun 15 2010 07:46 PM
mikitastic → And~
ROFL... Ah que bom (: Obrigada por me adicionar!
Qual o seu twitter? rs
E o mais importante: qual a sua integrante preferida? ~~
Qual o seu twitter? rs
E o mais importante: qual a sua integrante preferida? ~~
Jun 15 2010 04:34 PM
mikitastic → seoxeanne
Yeah, SeoKyu is so cute <3
But IDK, Yonghwa is more like the bad boy type, while Kyuhyun is the "pure boy", so I think he really matches SeoHyun (:
But IDK, Yonghwa is more like the bad boy type, while Kyuhyun is the "pure boy", so I think he really matches SeoHyun (:
Jun 15 2010 04:33 PM
mikitastic → Anpanzu
Eu amo a Tiffany <3 Ela é a minha integrante preferida, e na verdade, eu conheci SNSD através de um vídeo dela ~~
Jun 15 2010 04:32 PM
And~ → mikitastic
brigado vc.. nem tinha nenhum friend ainda lol
vi seu post no tópico do brasil daí dizia que podia adicionar ^^'... e acho que já vi vc na sbox e/ou twitter e te achei legal.
ok, enough. \o
vi seu post no tópico do brasil daí dizia que podia adicionar ^^'... e acho que já vi vc na sbox e/ou twitter e te achei legal.
ok, enough. \o
Jun 15 2010 02:05 PM
seoxeanne → mikitastic
wow really? haha~ it's good to hear~ oh fany is my fourth :DDD~ Well it's okay if you like Seohwa I do respect anyone's choice~ haha i really love SEOKYU unnie :))
Jun 15 2010 03:41 AM
Anpanzu → mikitastic
sabe que... depois de algum tempo vc até gosta das 4 provas por semana?
as pessoas ficam doidas pra chegarem a tempo na 1ª aula pra fazer prova, mas no final acaba tendo só 5 aulas no dia. :)
e vc gosta da Tiffany? heuaheuaheua ela é mto engraçada!
as pessoas ficam doidas pra chegarem a tempo na 1ª aula pra fazer prova, mas no final acaba tendo só 5 aulas no dia. :)
e vc gosta da Tiffany? heuaheuaheua ela é mto engraçada!
Jun 14 2010 04:14 PM
mikitastic → seoxeanne
Wow I'm your unnie ~~ you are my brother's age rofl
yeah me too, seohyun is your favorite member? she's my second favorite member.
I really like SeoHyun with Yonghwa, but it'd be way better if it were SeoHyun and KyuHyun together.
yeah me too, seohyun is your favorite member? she's my second favorite member.
I really like SeoHyun with Yonghwa, but it'd be way better if it were SeoHyun and KyuHyun together.
Jun 13 2010 04:47 PM
seoxeanne → mikitastic
hi miki-unnie~ yeah i do love seokyu, isn't it obvious haha just joking it's really obvious~ yeah i knoe right they're cute unnie~ haha taeny~ i really love taeny and next is jeti~ then soofany respectively =D
Jun 13 2010 04:42 PM
mikitastic → BeBeAyumi
Don't worry sweetie (:
I'm busy nowadays too (:
Thank you, I like your icons.
How are you? ~~
I'm busy nowadays too (:
Thank you, I like your icons.
How are you? ~~
Jun 13 2010 04:23 PM
mikitastic → seoxeanne
You're welcome, thanks for viewing my profile too (: My name is Miki ^^ Thank you for the compliment <3 so you like SeoKyu? They are really cute <3
Yeah I like SooFany, Taeny and JeTi <3
Yeah I like SooFany, Taeny and JeTi <3
Jun 13 2010 04:20 PM

This status update has reached the maximum number of replies allowed
