Jump to content


Community Status Updates


Photo

Soshibunny ^-^myeolchie

Tambien tengo hambre LOOL xD miedo? LOOL estoy bien Unnie! alfin termine todas las pruebas del trimestre! :D And u?
Sep 03 2011 09:24 PM
Photo

Soshibunny ^-^pilona

Bueno en parte si xDD ahaha eres bienvenida! inivtame al sur algun dia xD ..o vite lo de TVN? ;______;
Sep 03 2011 09:21 PM
Photo

Soshibunny ^-^NanaBaka

Im going to sleep right now..Im a little bit tired.. I want fancams of SMTown Tokyo ;w;
Sep 03 2011 09:19 PM
Photo

Soshibunny ^-^Taengdy

I believe in that! You buy new soshigoods? LOOL xD ehehe mubarak? whats that? OMo
Sep 03 2011 09:18 PM
Photo

myeolchieSoshibunny ^-^

e_é muero de hambre u-ú
Tengo miedo u-ú nada que ver lo que estoy hablando xDDD
Cómo estás? :3
Sep 03 2011 06:16 AM
Photo

pilonaSoshibunny ^-^

Hahaha eso lo dices porque siempre has vivido allá!
El sur... en realidad, es terrible bonito, me encanta el sur D: Pero nunca he conocido el norte pu, entonces quiero puro ir!
Sep 02 2011 05:40 PM
Photo

NanaBakaSoshibunny ^-^

I do, kinda XD. I'm good, kinda tired =-=. I relaxing now. And you?
Sep 02 2011 01:09 PM
Photo

TaengdySoshibunny ^-^

yeah of course , GOD will always keep safe a kind people like her hehe...
nope , all my SNSD stuff will be send on 6th september because of eid mubarak day
Sep 02 2011 11:47 AM
Photo

Soshibunny ^-^NanaBaka

Ahaha! But is something like english lol! xD You know words? 8D lol..oki oki How r you?
Sep 02 2011 11:38 AM
Photo

Soshibunny ^-^Taengdy

Poor Soo...But I know that she will be better soon! She is strong! (: She is a Shikshin LOL! Something new, Appa? :3
Sep 02 2011 11:26 AM
Photo

NanaBakaSoshibunny ^-^

Hmm kinda :P. I'm a failure T_T. I just never learned.
Sep 02 2011 11:23 AM
Photo

Soshibunny ^-^pilona

Que mala shuerte! D: Tamus relejos! ..no el norte es feo xDD Yo quiero conocer el sur! :> ha de ser con mas verde *_*
Sep 02 2011 10:24 AM
Photo

TaengdySoshibunny ^-^

yep , she was on the way to do a good things when she bumped into an accident aigoo... and she's alone cause the other 8 member already gone to japan for sm town huhuhu
Sep 01 2011 10:39 PM
Photo

pilonaSoshibunny ^-^

Uhh qué mala D:
Yo soy de Conce!
Uhh el norte, siempre he querido conocerlo!
Sep 01 2011 07:30 PM
Photo

Soshibunny ^-^pilona

Bien! ..no encuentro mi cel. ;w; ..de q parte de Chilito eres? Me ser de Antofagashhta xD
Sep 01 2011 07:14 PM