Jump to content

Community Status Updates

Photo

Mjolkspam;Julialundberg

Tror jag fick med allt där :) Säkert nånting jag missat hehe.
Sep 04 2010 08:19 AM
Photo

Mjolkspam;Julialundberg

Visst, Super Junior, SHINee, 2AM, 2PM, CNblue, Big Bang, U-kiss, Gavy NJ, Kim Jong Kook, Kim Tae Woo, MC Mong, Taeyang, T-Ara, Wonder Girls.
Sep 04 2010 08:19 AM
Photo

a e g y o-Julialundberg

jag bor vid Göteborg typ om du vet vart det ligger. ;)
dudå?
Sep 04 2010 07:22 AM
Photo

a e g y o-Julialundberg

haha tack för att du gav mig en söt kommentar för att jag kollade på din profil. :')
svenskar, hwaiting. >.<'
Sep 04 2010 05:52 AM
Photo

JulialundbergMjolkspam;

Näe XD Jag antar att du lyssnar på många grupper alltså XD Men om du har lust kan du ju dela upp den i två posts? (hehejagvillvetavaddulyssnarpåXD)
Sep 04 2010 04:52 AM
Photo

Mjolkspam;Julialundberg

Och så blev posten för lång och vill inte synas -.- Eller ser du vad det står i den förra?
Sep 04 2010 03:48 AM
Photo
Photo

JulialundbergMjolkspam;

Oh btw XD Vilka mer grupper lyssnar du på? :D
Sep 04 2010 03:43 AM
Photo

JulialundbergMjolkspam;

haha okej XD Skumt att hitta någon från samma stad XD Speciellt eftersom att k-pop inte är så känt i sverige. ^^
Sep 04 2010 03:42 AM
Photo

Mjolkspam;Julialundberg

Hehe, jo jag är ju det :)
Sep 04 2010 03:22 AM
Photo

JulialundbergShawnee

Haha ja XD Jag bor i västerås :) Men jag har varit i sundsvall flera gånger! Min mammas kusin bor där så vi brukar åka dit på sommaren ^^
Sep 04 2010 02:22 AM
Photo

ShawneeJulialundberg

Hahaha aaah, man vet aldrig, en del är väldigt bra på att fake-a...^^
Jag bor i Sundsvall/Jättendal/Hudiksvall xD Dudå? :3
Sep 04 2010 02:07 AM
Photo

JulialundbergStrawberry Shake

Okay ^^ The latest time I have just been in school and sitting by the computer XD And now I am sitting infront of the computer and eating a cough drop (haha lol i didn't know it was called that XD) because i have a cold -.-' And on monday I am going to take the school photo. Omg i'm going to look like a..yeah something XD But since i'm sick i look tired s i'm going to look so tired on the photo XD
Sep 04 2010 01:42 AM
Photo

Strawberry ShakeJulialundberg

Nothing..just replying on the people commenting on my profile and doing school stuffs. How about you unnie? :)
Sep 04 2010 01:23 AM
Photo

JulialundbergMjolkspam;

Oooh är du också från västerås?? XD Vad läskigt XD jag såg dig i svenska soshi forumet!
Sep 04 2010 01:16 AM