Community Status Updates
Julialundberg → OhMySica♡
Yes :( But I am starting to get better! :D Aww thank you ^^
Sep 05 2010 11:06 PM
OhMySica♡ → Julialundberg
No!haha. They are teaching about Microsoft Words, and I'm always, WHAT THE. EVERYBODY KNOW SHOW TO USE THAT!
Sep 05 2010 02:22 AM
Julialundberg → Mjolkspam;
Aa XD Haha okej XD De flesta i min ålder kan såna förkortningar nuförtiden XD Kollar du på we got married? :)
Sep 05 2010 01:45 AM
Mjolkspam; → Julialundberg
Du är väl 12? ^^ vid den åldern själv kunde man inte förkortningar/ord som lol, btw osv :P
Det är inget dåligt dock, man blir bara förvånad om vad yngre kan nu förtiden xD
Det är inget dåligt dock, man blir bara förvånad om vad yngre kan nu förtiden xD
Sep 05 2010 12:05 AM
OhMySica♡ → Julialundberg
Lucky.haha. We do have computer class, but they always teach about the things I know already.lol
Sep 04 2010 08:01 PM
Strawberry Shake → Julialundberg
Oh~ I hope you will feel okay. ^_^ I hope you're photo will look good. :D
Sep 04 2010 05:34 PM
a e g y o- → Julialundberg
ah jag får ta och lyssna på dom! ska youtuba sen. ;) vilken av deras låtar är bäst då?
och btw vet du hur man kollar på resten av Invincible Youth? D: jag hittar bara episod 1-22 och jag har faktiskt 52 poster nu, fufufu. :c
och btw vet du hur man kollar på resten av Invincible Youth? D: jag hittar bara episod 1-22 och jag har faktiskt 52 poster nu, fufufu. :c
Sep 04 2010 12:38 PM
a e g y o- → Julialundberg
Jaha, haha det är ganska långt från där jag bor...tror jag. ;d
uhm, nja jag lyssnar mest på snsd men jag lyssnar även på;
SHINee, 4minute, Secret, Kara, T-ara, Super Junior, Big Bang, 2ne1, Wonder girls, Miss A, Brown eyed girls, 2PM, Cnblue, f(x), Park bom.
Haha, det där vara bara några. Jag lyssnar nog på det mesta kpop banden. c:
dd?
uhm, nja jag lyssnar mest på snsd men jag lyssnar även på;
SHINee, 4minute, Secret, Kara, T-ara, Super Junior, Big Bang, 2ne1, Wonder girls, Miss A, Brown eyed girls, 2PM, Cnblue, f(x), Park bom.
Haha, det där vara bara några. Jag lyssnar nog på det mesta kpop banden. c:
dd?
Sep 04 2010 11:02 AM
Mjolkspam; → Julialundberg
Hehe, jo jag såg det ^^ Ska kolla vad det är :)
Btw, du kan rätt roliga förkortningar för din ålder faktiskt :P
Btw, du kan rätt roliga förkortningar för din ålder faktiskt :P
Sep 04 2010 09:42 AM
Julialundberg → Mjolkspam;
Haha okej XD Lol på Kim Jong Kook XD På min profil står de ju vad jag lyssnar på så..aa XD bara att kolla där om du vill veta XD (LYSSNA PÅ D-NA!)
Sep 04 2010 09:39 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed
