Community Status Updates
BriN → Chocoful
ai kiva se vois olla ihan hauskaa, ko en ees ole tehnyt muita suunnitelmii vielä :D
sain tuolt ETAP Paris Porte de Pantin - hotellist mitä noi yhet mainosti tuol forumilla niin twin huoneen että jos ei muuta ni voit olla mun roommate? :D
sain tuolt ETAP Paris Porte de Pantin - hotellist mitä noi yhet mainosti tuol forumilla niin twin huoneen että jos ei muuta ni voit olla mun roommate? :D
May 19 2011 10:51 PM
Chocoful → BriN
No siis oon menos lennolle parin suomalaisen SONEn kaa, ja sit hengailen yhen Oppan ja Unnien kaa siel. ^^ En tiiä, pitää kattoo. Huoneest en sit tiiä ku paikat on täynnä ja en ite alaikäsenä oikee voi varailla paikkoja :D Voit hengailla kyl meijän kaa jos haluut :D Me mennää jossai vaihees karaoke 'baarii' käymää kans :P
May 19 2011 11:58 AM
BriN → Chocoful
niin näyttää olevan suht täynnä! ootko sit yksin tulos sinne vai? :o
May 19 2011 11:47 AM
Chocoful → BriN
En tiiä hotelleist ku suurin osa on täynnä. :D Mun ois ollu tarkotuksena olla Sesame:n kaa samas huonees mut se ei sit pääse tulemaan. En sit ite oo iha varma mis pitäis olla :D Mikä suunnitelma sulla on sit siel Pariisis? :P
May 19 2011 11:10 AM
BriN → Chocoful
vihjeitä otetaan vastaan jos satut näkeen myyjiä ;D enpä tiiä vielä..kattelen täs just hotelleja. missäs itse? hyviä ehdotuksia? :)
May 19 2011 10:44 AM
Chocoful → BriN
Nii ne liput meni iha sika nopee :/ Mut kyl ebays on pari käyttäjää myyny lippui iha normi hinnal.
missäs aiot yöpyy? :D
missäs aiot yöpyy? :D
May 19 2011 10:41 AM
BriN → Chocoful
reiluu :D mä sain just ja just hankittua random istumapaikan :( yritän löytää jostain viel seisomapaikalle lippua..
May 19 2011 10:31 AM
Chocoful → BriN
Mul on molempiin päivään Soundcheck lippu ja tokaan mul on seisomapaikka lippu :3
May 19 2011 09:47 AM
BriN → Chocoful
nice 8D kumman päivän keikalle meet? mul ois lauantaille lippu..
May 19 2011 08:11 AM
Chocoful → BriN
Pohjois-Haagas :D Käyn just peruskouluu loppuun Meikus :P Sit eiku Pariisii eiku mitä :DDD
May 19 2011 01:24 AM
BriN → Chocoful
moi :) joo en oo postaillut mitään täällä vaikka liityinkin muutama vuos sitten heh~
May 18 2011 11:45 AM
Chocoful → BriN
jou wazzuup? :D En oo nähny sua tääl enne.. Welcome to Soshified? :D
May 18 2011 11:40 AM
BriN
DOES ANYONE KNOW AT WHAT TIME THEY WILL START SELLING TICKETS FOR THE SMTOWN PARIS CONCERT ON JUNE 11TH?
May 10 2011 11:44 PM
-
-
DannyP
Event Date: 11-June 11 (Single Day Event)
[ CONCERT ] SMTOWN LIVE in PARIS (Zénith de Paris, Paris, France)
Follow @Soshified and @SONEurope for the latest news.
Tickets will be available from May 16th:
http://www.livenation.fr/
http://www.fnacspectacles.com/
May 13 2011 05:39 AM -

This status update has reached the maximum number of replies allowed