Jump to content

Community Status Updates

Photo

KkabbekkyJxStar

Internationale politiek... ><
Mar 13 2011 12:42 PM
Photo

JxStarKkabbekky

ooooh! wat volg je nu dan?
Mar 13 2011 12:41 PM
Photo

KkabbekkyJxStar

aaaw suckt. Ja mijn richting was japanologie, ma ik ben nu afgestudeerd haha Ik volg een andere master nu
Mar 13 2011 12:25 PM
Photo

JxStarKkabbekky

Haha kom je van Antwerpen? allé jah kben da gwn om nie echt alles volledig uit te typen, mja.. :p
Neen ik zit in het 5de -ze hebben me in het 2de laten zakken- T.T *sigh*
Ik volg nu momenteel handel, dus wss ga ik ook iets in de richting van boekhouden doen, maar mijn gedachten kunnen nog wel veranderen. Hmm, was japanologie je richting of volgde je nog iets anders? ^^
Mar 13 2011 11:53 AM
Photo

KkabbekkyJxStar

Ja ik heb japanologie gevolgd in Leuven. hmm Japans is moeilijk maar ik denk dat wat grammatica betreft beiden even moeilijk zijn. Gij zit wss in uw laatste middelbaar? weet je al wat je wil doen volgend jaar?
Mar 13 2011 11:45 AM
Photo

JxStarKkabbekky

Cool, heb je japans geleerd op school? ik kan ook alleen maar koreaans lezen en een paar dingens verstaan, maar het ziet er wel makkelijker uit om koreaans te leren in plaats van japans.. -i might be worng tho-
Yup love yulsic and kwon seobang~ xD
Mar 13 2011 11:40 AM
Photo

KkabbekkyJxStar

Nee ik vertaal enkel Japanse stuff. Ik kan wel Koreaans lezen en een beetje verstaan, maar ni genoeg om te vertalen. haha ooooh ben je een yulsic fan? nice :)
Mar 13 2011 11:35 AM
Photo

JxStarKkabbekky

Hmm gewoon een paar vids van yulsic aan het bekijken en huiswerk maken -_- haha, spreek je dan ook koreaans?
Hahaha idd MANYUL! <3
Mar 13 2011 11:21 AM
Photo

KkabbekkyJxStar

Ze zijn wss niet zo obsessed als mij lol uhm Ik heb vooral zitten vertalen vandaag voor ssf en foto's zoeken van het concert gisteren en MANYUL! lol en jij?
Mar 13 2011 11:17 AM
Photo

JxStarKkabbekky

Hehe yep, maar het kan ook gewoon zijn dat ze niet zo veel bezig zijn op ssf. so how was your day, ^.~
Mar 13 2011 11:14 AM
Photo

KkabbekkyJxStar

Ja er zijn weinig Nederlanders of Belgen hier ofwel verstoppen/lurken ze. lol
Mar 13 2011 10:42 AM
Photo
Photo
Photo

JxStarKkabbekky

Hey^^ Hehe het is cool om een Belg te zien dat eigenlijk deel maakt bij het subbing team op SSF xD *no offense* het is gewoon dat je niet echt veel Belgen of Hollanders ziet op SSF. lol ^^ (--->Belg hier~) wel leuk je te ontmoeten :p
Mar 13 2011 03:40 AM
Photo

KkabbekkyKeeKee ZAI

sorry for the late answer. If you want to be a mod or anything on ssf check the right side of the forum where it says 'hiring' :) good luck
Mar 03 2011 04:16 AM