Jump to content

Community Status Updates

Photo

Taeyeons boyMCY

tja dat is wel jmmr hoezo heb je er geen dan mag het niet van je ouders ofzo was het maar waar een kpop winkel in nederland dat is het nou juist kpop is hier niet zo populair kheb maar 1 vriend hier die geinterseerd is in kpop en die is alleen een grote fan van snsd,bigbang zit bij me in de klas me andere vrieden luisteren alleen naar die amerikaanse zooi in ieder geval dat is mijn mening
Jun 02 2011 09:56 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

dan ik vind dat amerikaanse muziek al een hele tijd gwn is doodgegaan drm luister is voornamelijk naar kpop en wat zangers op het net maar dat is het maar zelfde hierzo kga op fb om te checken en dan ga ik meestal nog wat chatten met vrienden en met kpop vrienden maar als je me wilt toevoegen hier is de link http://www.facebook.com/sicachuuu kheb smtown ook geliked
Jun 02 2011 09:55 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

tja ik moet eerst nog mijn examens zien te halen en dan kan ik gaan kweet dat het duur zal zijn maar het is ook ver dus tja ach ja ik zie wel
Jun 02 2011 09:55 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

mijn enige probleem is dat ik geen bankpas heb, dus daarom kan ik niks kopen. het zou mooi zijn als er een kpop winkel in nederland was ofzo, dan zou ik die hele winkel leegkopen :p ik kijk meestal alleen op fb als ik eeb berichtje heb en dat soort dingen. had vandaag nog smtown geliked :p echt supervet dat je naar zuid-korea gaat! het lijkt me wel heel erg duur, maar tis het zeker waard :)
Jun 02 2011 09:09 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

ik hoop ook dat ze volgend jaar weer naar europa komen maar wat ik bedoelde was dat ik volgend jaar naar zuid - korea zelf ga met een vriend die ook gek is op snsd en kpop
Jun 02 2011 05:32 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

dat is wel jmmr kreeg sinds eind vorig jaar wat zakgeld en een bankpas en toen heb ik snsd hoot mini album gekocht met een poster ( KREEG EEN YOONA PHOTOCARD ^^) en snsd oh album met poster en kreeg hyoyeon...niet my fav maar ze was wel cute en gkp is een site voor kpop nieuws en waar andere mensen zijn die daar ook geinterseerd zijn en vergeleken met jou zit ik juist best vaak op facebook lol
Jun 02 2011 05:27 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

nope heb geen verzameling, heb t geld niet. en nee ik ga niet naar smtown, helaas :( en heb geen gkp, heb ik nog nooit van gehoord. mss dat ik dat maar eens even ga opzoeken :) en ja ik heb wel facebook, maar dat gebruik ik nooit (: hopen dat ze volgend jaar weer naar europa komen dan!
Jun 02 2011 03:00 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

deels uitgegeven voor mr.taxi/run devil run album wat nog moet arriveren bij me thuis maar ga jij dan wel naar sm paris? mag volgend jaar gaan van mijn moeder als ik slaag(ik zit nu in de 3de vmbo-t) en havo ga doen en ze betaalt een deel ervan (want mijn ouders zijn gescheiden)nou dat was het wel zo'n beetje als je nog iets vragen ofzo kan dat gwn
laters
Jun 02 2011 01:46 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

oh lol ik dacht dat je ook een jongen was zelfde hierzo helemaal gek op snsd komt vast doordat het ook mijn fav girl group is effe een paar vraagjes heb je facebook of een GKP (gokpop) en heb je zelf ook een verzameling van snsd spullen maar uhmm ik ga niet naar smtown paris want ik ben nog minderjarig dus mijn ouders zouden me zo wie zo niet laten gaan en ik heb er het geld voor
Jun 02 2011 01:40 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

oh haha er staat niks op m'n profiel XD ik heet michelle, en ben 17 jaar. tja wat kan ik nog meer zeggen... ben obsessed met snsd :p ga jij naar smtown paris?
Jun 02 2011 01:14 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

haha is cool man maar uhmm hoe heet je trouwens en hoe oud ben ik ben tam en ben 15 jaar ^^
Jun 01 2011 08:57 AM
Photo

MCYTaeyeons boy

lol, ben geboren en woon in den haag :p maar m'n ouders zijn van hong kong, dus laat ik zeggen dat ik chinees ben (;
Jun 01 2011 06:04 AM
Photo

Taeyeons boyMCY

yeah i love it when they speak english that also one of the reasons why i like them and yes im from the netherlands haha een nederlander en ja ik spreek nederlands en goed ook nog alhoewel ik vietnamees ben ik woon in nijmegen en jij?
May 31 2011 09:34 PM
Photo

MCYTaeyeons boy

same here. i tend to have more interest in english speaking members, so i liked jessica&tiffany the most at first. you're from the netherlands? spreek je nederlands?^^
May 31 2011 12:17 PM
Photo

Taeyeons boyMCY

haha cool she my second although in the beginning i was always tied up with her and fany but in the end i loved fany a bit more but that doesnt mean that i dont love sica kekeke
laters, take care
May 31 2011 05:36 AM