Community Status Updates
Kromy → Sardinha
eu sei, eu estava online quando ela estava no shoutbox xD só não escrevi nada porque estava quase em choque xD
Jul 03 2009 12:14 PM
Sardinha → Kromy
a Fany veio ao soshified!! e falou com o pessoal no Sbox!! e eu nao tava on~~ ;_;
detalhes aki:
http://soshified.com/forums/index.php?showtopic=20396
detalhes aki:
http://soshified.com/forums/index.php?showtopic=20396
Jul 03 2009 06:28 AM
EMiiZ. → Kromy
Ahhh! I Don't Know When Is 2NE9 Going To Debut! I Haven't Heard From The Manager Who Taking 2NE9! >_<" But I've Already Given My Final Clips So Yeah! What About You? S♥ne Bang? x
Jul 02 2009 12:01 AM
Sardinha → Kromy
aah~
nem sabia k dava para dispor por pais =0
Bom, gostava de te adicionar aos amigos mas nao sei como haha, sou um bocado novato nestas coisas :p
onde é?
nem sabia k dava para dispor por pais =0
Bom, gostava de te adicionar aos amigos mas nao sei como haha, sou um bocado novato nestas coisas :p
onde é?
Jul 01 2009 10:40 AM
EMiiZ. → Kromy
Really? I Can't Remember You From Spectacle But I Remember You From SFI When You Were Looking At My Profile Too! =P Hehe. Yeah I'm Dara In 2NE9 & Wow! Can't Wait To Sing Lollipop! ^_^ x
Jul 01 2009 05:58 AM
Kromy → Sardinha
ehe eu estava a ver a lista de membros e pesquisei por paÃs xP
não, vim mesmo no inicio xD
não, vim mesmo no inicio xD
Jun 30 2009 11:10 PM
Sardinha → Kromy
WOWW~~
Uma portuguesa finalmente! ^__^
procurei durante algum tempo mas nunca tinha visto mais ninguem! ;)
vieste depois da Gee storm?
Uma portuguesa finalmente! ^__^
procurei durante algum tempo mas nunca tinha visto mais ninguem! ;)
vieste depois da Gee storm?
Jun 30 2009 02:15 PM
Kromy → EMiiZ.
Hey! I don't know If you remember me from spetacle. Anyway thanks ^_^ you've got Dara right? for summer time collab we'll be doing lollipop eheh
Jun 30 2009 08:16 AM
EMiiZ. → Kromy
Hey! ^_^ Thanks For Looking At My Profile & Wow Wee! Congratulation For Being G-Dragon At S♥NE Entertainment! =P Hehe. x
Jun 30 2009 04:03 AM
Kromy → SangYoo
would you give me your email so I'll send my mp3 files and then you'll give it to mutters so he could mix?
Jun 30 2009 01:51 AM
Kromy → mutters
Hey there! I'm trying to send my part for Sone Bang but I'm receiving "Delivery Status Notification (Failure)" how can I send it?
Jun 29 2009 01:52 AM
Kromy → Sardinha
mais um português yupi! xD fixe portugal está a começar a ganhar vida no k-pop xD
Jun 29 2009 12:30 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed