Community Status Updates
KsDreams → REN84
Livenation semble encore en vendre de temps en temps mais le site crash à chaque fois. Sinon le seul moyen c'est d'acheter auprès d'autre SONEs.
Apr 26 2011 02:14 AM
REN84 → KsDreams
lol à 10h j'étais sur le site et impossible d'acheter quoi que ce soit en 10 minutes c'est parti ça m'étonnerait qu'il y est beaucoup de français à ce concert c'est toute l'europe qui y va ^_^ Mais là je pense bien que c'est plus possible d'avoir un billet et j'ai rien compris au bulk de soshified j'ai votée mais je pense pas qu'eux aussi puissent acheter des places 8-(
Apr 26 2011 02:02 AM
REN84 → KsDreams
salut, dis moi ton offre est toujours valable pour le soundcheck pack car impossible d'avoir les places ni sur le net ça rame ni en magasin je commence à désespérée
Apr 26 2011 01:18 AM
BeryGewdYo! → KsDreams
hopefully if SSF's bulk orders is a success and i'll have my ticket ^___^ see you there!:3
Apr 25 2011 11:19 AM
BeryGewdYo! → KsDreams
yesssssa~ planning to go to paris? :))) see you there??? :))) teehee ^__^
Apr 24 2011 09:10 AM
amelamello → KsDreams
unnie, why you're not continuing your story?
I really really love your greaat story!!
please continue it :))
I really really love your greaat story!!
please continue it :))
Apr 15 2011 07:46 PM
cui_ying → KsDreams
Hi, I recently stumbled upon one of your fic which is Our First Love Story. It seems that you have not updated in a long time and I really hope that you had not forgotten about that fic. I love your storyline and your writing style so could you please update sooner. Please add me in your PM list and I can't really find some chapter for example chapter 21, 24,27 and etc...maybe it got deleted....
Mar 18 2011 09:42 AM

This status update has reached the maximum number of replies allowed