Jump to content


[UFO] Taeyeon's UFO messages (+2 Jessica UFO messages)2012.06.12

  • This topic is locked This topic is locked
89 replies to this topic
jyhwang jyhwang
  • Donors
  • 2402 posts

Posted 12 June 2012 - 05:16 AM

Posted Image

Posted Image
  • 46
Posted Image
sig credit: apatite.
avi credit: genieforyou@lj

twitter: @hwangjinyoung

SoshiSushiRoll SoshiSushiRoll
  • Soshified
  • PipPip
  • 152 posts

Posted 12 June 2012 - 05:20 AM

Laughing so much at Jessica's haha! I really want to taste your food~ And of course Taeyeon likes tin bucket-oppa the most. I like him too.
  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted Image
Visit my twitter @blondetoria!
icon credit to Sone(l)@ssf, signature credit to: SeohyunHwating<3

Eun_Jin Eun_Jin
  • Soshified
  • PipPip
  • 120 posts

Posted 12 June 2012 - 05:21 AM

Taeyeon who likes action movies, JJANG! Wish I can leave UFO messages to the girls and receive dorky responses like this one.
  • 0

Posted Image

숨겨도 twinkle 어쩌나? 눈에 확 띄잖아 ~

suewities suewities
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 563 posts

Posted 12 June 2012 - 05:22 AM

woah thank you , lol Taeyeon so cute ㅋㅋㅋㅋ :bunny: :bunny: ,Sica cook for me too :D
  • 0


"Then you came and change my life, being the bestest friend/guardian angel of mine" 


People have different perspectives You dont have to understand them, but try not to force yours onto someone else and accept theirs as well


I love Girls Generation


awesone awesone
  • Soshified
  • PipPip
  • 196 posts

Posted 12 June 2012 - 05:23 AM

Thanks for the translations!
Lmao, Taeyeon's one odd kid. Who is Iron Man? I only know Tin Bucket Oppar. Haha
  • 0

S.N.vonWeller S.N.vonWeller
  • Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 12 June 2012 - 05:24 AM

I just realized that Sooyoung is having some sentiment issues there. Haha. Why, is Taeyeon no longer cute anymore Syoung and you sorta miss it? ^^
Thanks for the translating, compiling and posting!
  • 0

Dipy Dipy
  • Donors
  • 53 posts

Posted 12 June 2012 - 05:26 AM

Ahahahhaa, thanks for sharing.
The Yuri's photo that Taeyeon mentioned really have made me LOL! Yuri is so scaryyy there! kekekekekekeke

"I put my bag there" ahahahaah, so cute taetaee...... XD

I wish i can UFO-ing with you everyday!
  • 0

Taeyeon%20314.png Taeyeon%20319.png


The OST Queen

"Don't do something that you'll regret later"



isabellecheng isabellecheng
  • Donors
  • 28 posts

Posted 12 June 2012 - 05:29 AM

Taengsic are forever trolls keke ^^ How i wish i can communicate with Soshi that way :(
  • 0

totorosmile totorosmile
  • Soshified
  • PipPip
  • 117 posts

Posted 12 June 2012 - 05:30 AM

Taeyeon has good taste, Iron Man is awesome. I spy the reappearance of self-praising Taeng -- yes, Taeyeon, you are pretty cute haha.
Thanks for translating!
  • 0

Posted Image Posted Image

cr. tifflebear

pretzelsss pretzelsss
  • Donors
  • 405 posts

Posted 12 June 2012 - 05:32 AM

Dorky taeng admit she's "quite" cute lol Uh my favorite in the Avengers is also Iron Man :>
The replies today are rather entertaining, maybe she's in a good mood. The addition of Jessica's replies, she said she can cook but she couldn't even make sandwich in Hello Baby lmao maybe she has improved now. These two cuties..
*cough*replying UFO at the same time*cough*
  • 0


s i g ; sunpanda~

formerly known as rundorkyrun.

phhu3 phhu3
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 628 posts

Posted 12 June 2012 - 05:33 AM

'couse I didn't understand korea language,... :D
thank's for translate,..
*needs more UFO ^^
  • 0
Posted ImagePosted Image
As a GorJess Spazzer, I'll make sure cucumbers will cease to exist, practice how to do a dolphin squeal-like scream,sleep whenever there's an opportunity;if there isn't then resort to day-dreaming,
hold my chopsticks in a very odd way, wear Abercrombie and Fitch as much as possible,and learn my English badly so I'll receive scolding from my lovely Sica. ♥

desmondnew2 desmondnew2
  • Donors
  • 3903 posts

Posted 12 June 2012 - 05:33 AM

Lol-ed at one of Tayeon's answer: The picture beside me is scarier( Picture of Yuri)

And sica's answer too ''I don't think you will even if you pass away''.

Keep those translation coming in :D
  • 0
Posted ImagePosted Image
No matter how gifted, you alone cannot change the world. But that's the wonderful thing about this world. - L Lawliet (L: change the world)
Girls' Generation, thank you for always inspiring me to give in my very best. All of you are the best models in life that I can ever have, and thank you for being the light in the darkness for me!

Crayeons Crayeons
  • Donors
  • 902 posts

Posted 12 June 2012 - 05:34 AM

Homg. 'Tin Bucket Oppar'. So cute. haha.
I think Taeyeon choose Iron Man since both of them are witty too. lol.
Thanks for the translations. :)
  • 0

Posted Image
Twitter | Tumblr | Livejournal
Locksmith? Join us! :{D
I am Bailey's Intern and Kakashi's apprentice as well.

cedge cedge
  • Media
  • 3267 posts

Posted 12 June 2012 - 05:37 AM

Iron Man = oppa tin bucket oppa
Okay Taeyeon, henceforth I shall call Iron Man -> Oppa Tin Bucket Oppa

Thanks for the translations and for posting :)
  • 0

그냥 웃자


snur7 snur7
  • Rookies
  • Pip
  • 24 posts

Posted 12 June 2012 - 05:39 AM

Haha. I play runemasters . Really ruin your mind! It gets so hard that you feel like throwing your phone to the wall. I hope taeyeon noona ain't like that!
  • 0

sicanna sicanna
  • Soshified
  • Pip
  • 100 posts

Posted 12 June 2012 - 05:41 AM

TaeTae why you so cute replying UFOs?
How I wish I can send one to you and you reply me XDD

And LOLed at Jessica's UFO
The crying noise is just so funny XDD euenggggg XDDD hahaha
  • 1

Posted Image

♥ Jessica Jung Sooyeon ♥ Twitter ♥ Jessica Jung Sooyeon ♥

*Zhenyu* *Zhenyu*
  • Soshified
  • PipPip
  • 400 posts

Posted 12 June 2012 - 05:42 AM

Love Taeyeon replies of ufo message, i like Iron man in avengers too, he's awesome..tin bucket oppa. LOL
will play runemaster since she recommend it, it will be fun for sure :)
  • 0

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Duka_BR Duka_BR
  • Members
  • Pip
  • 27 posts

Posted 12 June 2012 - 05:45 AM

Thanks for sharing it! Much appreciate this!
I love the girl's aswers to those almost "nonsense" questions!!! LOL.
  • 0

Haff Haff
  • Soshified
  • Pip
  • 53 posts

Posted 12 June 2012 - 06:01 AM

Troll Sica as usual LOL XD
Ice Princess - Trolling Sones since 2007 ^o^
and Taengoo replies is soooo cute!!
Fan: the seat next to you is mine
Dorky Leader: sorry i put my bag there... LOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL
  • 0
Girls' Generation complete my life

urley urley
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 1226 posts

Posted 12 June 2012 - 06:13 AM

Had a laugh at TaeYeon & Sica's UFO messages!~kekeke

Totally lol-ed at the 'YuRi's scary face' & "Sorry... I put my bag there" parts~ :p:
I wanna taste Sica's cooking too...
They are so dorky and fun even in UFO.

Thanks for the translations!
  • 0


^-^mKOew.gif -.-

 YulSic OT9 | Icon & Banner: Obelisk Blinkie: snsdxlover |"Forever loyal to the Royals"

 ~ T U M B L R ~ 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users