Jump to content


Photo

[11.29.11] This Isn't True. This Is A Miracle.Marina Bay Sands, Singapore


  • This topic is locked This topic is locked
65 replies to this topic
St9rsAboveMe St9rsAboveMe
  • Soshified
  • PipPip
  • 211 posts
#1

Posted 29 November 2011 - 06:20 AM

This is gonna be quite a long read... XD

Location: Marina Bay Sands
Who: (Read and you will know)

P.S I will start with other artist first. Be patient kay. There are 2 Parts. *winks* This is how the whole story started wink.png

28 Nov 2011
Part 1
7.20 AM. Got woken up by spam calls. After answering the phone, I cabbed all the way down to Marina Bay Sands (MBS for short). The first thing i saw was a group of girls crowding around at the lobby. Its was A-Pink. I have no idea which member though. After she walked away, we went to the "fan gazing area". Named and prepared by MBS. Epic. We stayed there for 2 hours. After being tired of waiting, me and JH went to walk around the hotel & went to the convention centre to look for where their press con will be held. I received a call saying that someone was in the same lift as Tiffany. 2 girls got Tiffany's autograph. The girls said that Tiffany's condition isn't very good cos she was coughing. Lucky girls who got her sig.

Part 2 - The exciting and "chaotic part"
Me and my friends, (JH, Bryan & Ming) went up to the skypark and went to tower 2. We only had access to Tower 3.. Yep.. When we reached the skypark/pool, i saw fangirls running towards the cafe. I was like "Why are they running? Who is there? *confused*" When i looked into that direction, I saw Simon D.


Simon D :DDDD
AfeqRw4CIAApXT5.jpg



We started running there too.. He was with 2 other girls (manager? friends?) taking photos. Me and JH managed to get his autographed although the fangirls saw him first. He was so cute. Here comes. He walked to the lift and wanted to move away from that area cos he was attracted too many people. The staff escorted Simon D and the ladies into the lift and they went down to the Gym level.

We also went down cos we didnt want to spend so much time there. We saw Simon D again on that Gym level. It was like a transfer lift to the hotel rooms. We pressed the lift and went in. A few seconds later, Simon D and the 2 ladies walked in...?!?!?!?! Yes he came in to our lift :ohmy: Think he is going back to his room.

He pressed level ??. When the lift doors opened at level ?? (few levels higher), i saw 3 girls. I did not know who it was at first cos the first girl was taller then me and the lighting is poor in the lift.

The girl was looking down. She was wearing white, she is very slim her hair was tied up. She was right infront of me. Seriously, that aura. I took a closer look. Guessed who? My bias.....YOONA!! O M G. I shocked i lost my mind lol. 


I called her. I said "Yoona?"


I cant see her properly as we were getting out of the lift. She did not say anything, i dont know if she heard but i dont expect any reply cos they were rushing for the press conference. The girl behind her. She is so small. That girl was Taeyeon!! biggrin.png She was shocked when she saw us. We were equally shocked too. JH said HI in korean to her. We all did. She smiled. Then, when she saw Simon D, she went "Oh, Annyeonghaseyo oppa" She was also surprised cos she saw Simon D inside. She is seriously so cute and small.

The last girl? She is a real giant. Sooyoungiebiggrin.png She was the last to enter the lift. When she went in, she stood in the middle, leaning on the back. I stood right infront of the lift. The girls are all shocked to see us but i can say Yoona was expressionless as she pressed the lift button. Maybe she was not feeling well. Sooyoung gave us a look. She prolly didnt know we were Sones >_< But she smiled at us in the end. O H G O S H. I was right in front of her. We were looking at each other. I was waving at her. She gave me an awkward smile cos the door was already to gonna close completely and i was still standing there waving. Yes... I totally lost my mind lol.

That moment with Yoona, Taeyeon and Sooyoung was precious. After the door closed, we stayed at the lift area, jumping up and down and sitting on the floor. All of us was OMG-ing. (I know you are judging us)

Part 3
About 6 mins later after all that spazzing, the lift went 'dong~~' The door opened again! Guess who this time. I turned around and saw a girl in white outfit walking out. We didnt know that there was another girl in the lift.


Bryan and Ming were like, "Eh? Seohyun."


When i turned to Seohyun, they were like, "OMG, Yuri"


They waved to Yuri and she smiled and waved back at them!! I ran towards Bryan and Ming. I caught a glimpse of Yuri, she was smiling, my heart. Unlike the rest, she was wearing casual, black clothes, with a black pin on her hair.


After seeing her for that few seconds, i ran back to Seohyun cos the lift door was closing and it wasnt nice if we opened it again >_< Besides that, Seohyun is JH's bias!!!

I was walking behind Seohyun. I called her twice, once Unnie and the other, Seohyun. She turned around and i asked if we could get her autograph.



She said "Sure" I went "really? thank you!!" /Happy.



We were talking to her. She was really sweet and nice. Her english is really good!! As expected from our hardworking maknae ^^ She is gorgeous !!


We told her we are going for their concert. She said "oh really?"


Then she smiled and continuing giving autographs. OMG capture moment. After she was done, we said thank you in korean in bowed. She did the same too.

I got my The Boys album postcard and book signed. JH got hers on her vita bromide and her book. Ming got his on his book & Bryan got it on his iPad !! I didn't bring mine T__T

We couldnt get over this so we stayed at the same place. She came out of her room after that. She went back to her room to take her bag~~

~~~~~END~~~~~

Yoona was my bias and the first soshi member i saw /inserts a million hearts/ G A H. Her make up was really thick. She was really skinny but seriously, a living doll.
Taeyeon was so tiny & she was standing next to Sooyoung in the lift. That made her even tinier..
Sooyoung is really pretty in real life. If you see her... Uh... God Bless you ;)
Seohyun is also really nice and pretty and.. This list can go on forever.
All of them looked like living doll's cos their make up was really thick. Even Simon D wore make up.
Yuri was plain gorgeous...
Ouh and if you are asking for a photo of seohyun, i don't have it cos Seohyun requested for us not to take pictures..

Jetihyosun was already making their way to the press con. They were split into 3 groups.
1: Yoona, Taeyeon, Sooyoung
2: Yuri, Seohyun
3: Jessica, Tiffany, Hyoyeon, Sunny.

Anws~ Here is a picture of my autographed The Boys Postcard by Seohyun =3
uRnGl.jpg



Cheers and Congrats to the girls for getting Artist of The Year Award !! biggrin.png


Edited by St9rsAboveMe, 01 February 2014 - 09:42 AM.

  • 12

Posted Image


Beyond NINE

@St9rsAboveMe

-feel free to use my banner-


angsk angsk
  • Donors
  • 168 posts
#2

Posted 29 November 2011 - 06:36 AM

haha daebak! :)
seohyun is my bias too! awww..
  • 1

Liam Liam
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 821 posts
#3

Posted 29 November 2011 - 06:56 AM

Wow your so lucky, I know Seobaby is such a sweet and kind girl that's why she's my fave.
LOL so Taeyeon is really tiny especially she is surrounded by the jangshins LOL.
I know they are gorgeous, If I were in your position I might freeze in so much happiness and surprise.
I wish I'll see them in person someday.
  • 0

"I slept and dreamt that life was Joy. I woke and saw that life was Duty. I acted, and behold, Duty was Joy."

Posted ImagePosted ImagePosted Image

YoonHyun Forever

MY FanFic: The Girl Next Door,Love Spell,Royal Family Empires Collection


Chermaine.T Chermaine.T
  • Soshified
  • Pip
  • 91 posts
#4

Posted 29 November 2011 - 08:55 AM

TOTALLY JEALOUS OF YOU ! OHMY !
  • 0

bryangan bryangan
  • Donors
  • 247 posts
#5

Posted 29 November 2011 - 01:30 PM

Gonna upload the picture of my ipad soon!! :DD
  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted Image

jengs_ jengs_
  • Donors
  • 82 posts
#6

Posted 29 November 2011 - 05:47 PM

Nice fan account!

Gonna upload the picture of my ipad soon!! :DD

Can't wait to see your picture of your IPad! Post it up quickly haha!

And OMG. If i'm the one in the lift I would have fainted like seriously T______T

Taeng is like a mini sized figure standing next to sooyoung and yoong hahahahahahaha!

Good fan acc!
  • 0
Posted Image

Posted Image

alexisT alexisT
  • Donors
  • 853 posts
#7

Posted 29 November 2011 - 06:29 PM

omg! i would like to be in your shoes..and see yuri! :D

thanks for sharing! :)
  • 0

bryangan bryangan
  • Donors
  • 247 posts
#8

Posted 29 November 2011 - 07:44 PM

My Ipad! http://lockerz.com/s/160628952 We were basically stunned when i saw Yoona,her face was like 15 cm away from mine,and we had eye contact till i left the elevator!!! SHE IS SO PRETTY AND HER EYES ARE SO BIG!! Taeyeon was so small and cute! We couldn't forget her smile~ Neither can we for sooyoung's and yuri's smile :DD We were so stunned because we wasn't even planning to find them~ haha. We saw them last night again after papa,all 9 of them was waiting at the lift,wearing casual clothes with their manager. I can remember clearly that yoona was squatting down using her phone,and when she noticed us,she turned around to look at us! And jessica was sitting on top of a small table near the elevator,and was rocking it back and forth!!! She was soooo cute! But we could clearly see they were very tired,so we said congratulations to them,and said bye to them.Just when we were about to leave,taengoo came back because they were all waiting for taeyeon,and taeyeon saw us saying bye,and said bye to us too!!! Hyoyeon said annyeong too!!!! ^__^

Edited by bryangan, 17 August 2012 - 09:30 AM.

  • 3
Posted ImagePosted ImagePosted Image

bryangan bryangan
  • Donors
  • 247 posts
#9

Posted 29 November 2011 - 08:01 PM

Mnet Asian Music Awards* not papa,apparently it gets auto corrected to papa. LOL
  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted Image

bryangan bryangan
  • Donors
  • 247 posts
#10

Posted 29 November 2011 - 08:01 PM

papa* lol
  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted Image

Grand_A Grand_A
  • Donors
  • 82 posts
#11

Posted 29 November 2011 - 08:04 PM

Wowww I'm so jealous of you!! I know Seobaby is such a sweet babe,, that's why she's my ultimate bias ^^
Hope I can meet her in personal also the next time they come here >,<
  • 0

Siggie50.jpgSiggie12B.jpg

supportyoonhyun04.png

~ Love & Peace & Smile & Joy ~
소녀시대 화이팅!!!

Twitter | Tumblr


recca recca
  • Donors
  • 72 posts
#12

Posted 29 November 2011 - 08:05 PM

Haha vanessa and bryan damn I cannot be thereahhhhhhhh lucky u all
  • 0

Posted ImagePosted Image

Sig credit: jinho@SSF

Posted Image


bryangan bryangan
  • Donors
  • 247 posts
#13

Posted 29 November 2011 - 08:17 PM

Recca, you missed the best thing that could ever happen! What happened to us was pure fate!!! Yoona,Taeyeon,Sooyoung pressed for the lift and we were just nice in the lift that was coming down :)
  • 0
Posted ImagePosted ImagePosted Image

TiffanySaranghaeyo TiffanySaranghaeyo
  • Soshified
  • PipPip
  • 245 posts
#14

Posted 29 November 2011 - 08:37 PM

Hehe i got a signature too :)
Yoona is so pretty, Taeng is super small, Sooyoung is SO TALL.(plus she wearing high heels!)
Hahah i later then write FanAcc and post pics of my Signature~
Btw, i am Ming :)
  • 0

Posted ImagePosted ImagePosted Image


Follow me @ Twitter | Tumblr
My art work >< Link 1 | Link 2


lobbieee lobbieee
  • Rookies
  • Pip
  • 14 posts
#15

Posted 29 November 2011 - 09:15 PM

omg.. so lucky~
  • 0

MeiXin MeiXin
  • Rookies
  • Pip
  • 10 posts
#16

Posted 29 November 2011 - 09:23 PM

OMg , so jealous ! Sica is my bias ! <3

I didn't know that
Seohyun's english is good !

Snsd Hwaiting !
o
n
e
s

H
w
a
i
t
i
n
g
!
  • 0

SoshiSone4eva SoshiSone4eva
  • Rookies
  • Pip
  • 6 posts
#17

Posted 29 November 2011 - 09:31 PM

Waow!!!YoonA is my bias!<3 Wish to meet them!!!
  • 0

Kero_lover Kero_lover
  • Soshified
  • Pip
  • 55 posts
#18

Posted 29 November 2011 - 10:02 PM

wow you're sooo lucky! Thank you for sharing. Seohyun is polite and sweet as expected <3 I envy you.
  • 0

Posted Image

Posted Image


Adraintan Adraintan
  • Validating
  • Pip
  • 30 posts
#19

Posted 29 November 2011 - 10:59 PM

wa u all damn good sia ! than yesterday night , u all discussing about what for the upcoming event?:D -zhejie
  • 0

St9rsAboveMe St9rsAboveMe
  • Soshified
  • PipPip
  • 211 posts
#20

Posted 30 November 2011 - 12:00 AM

@zhe jie: No idea yet.


And yes, Seohyun's english is very good. She can understand what we were saying but i think we spoke too fast? She didnt reply everything we said tho. I think its still confusing for her. ;)
  • 0

Posted Image


Beyond NINE

@St9rsAboveMe

-feel free to use my banner-



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users