Jump to content


[UFO] Yoona's UFO Messages4.15.11


  • This topic is locked This topic is locked
63 replies to this topic
Guest_오이사랑_* Guest_오이사랑_*
  • Guests
#1

Posted 15 April 2011 - 10:19 PM

for yoong lovers <3

read the note for first translation for Black Day :)



Posted Image



translated by 오이사랑싴@soshified.com
photoshop by kiseki@soshified.com

  • 16

bhost909 bhost909
  • Writers
  • 3177 posts
#2

Posted 15 April 2011 - 10:26 PM

I love Yoona's replies... rofl she knows how to be funny. "So.. you don't like jajangmyun?" I bet whoever sent in that UFO will willingly eat jajangmyun everyday for the rest of his or her life. She doesn't have to guarantee that it'll be entertaining, people are gonna find it entertaining as always, and just watch it if it's not anyways, lol. I know I will. Hahaha of course Yoona knows about being tricked in SNSD, she does all the tricking! That choding...

Thanks for the translations as always!
  • 2


avatar: happymint@lj siggy: chef@ssf

Forever


OhmGeeNie OhmGeeNie
  • Soshified
  • PipPip
  • 237 posts
#3

Posted 15 April 2011 - 10:29 PM

keke~ so cute..
goddess Yoong.!
yesterday is black day.. yay.!
I wanna see actress Im too.. geez~
  • 0

Posted ImagePosted ImagePosted Image

Banner cr: PuddingBunny


ochicheeo ochicheeo
  • Soshified
  • PipPip
  • 334 posts
#4

Posted 15 April 2011 - 10:29 PM

LOL that 2nd ufo, the fan didn't say anything but she replied it cutely "shooong" so cute :wub:
"when you become our member, you'll get tricked a lot" LMAO SNSD are pranksters :lolol:
  • 0

kpopaddict kpopaddict
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 1472 posts
#5

Posted 15 April 2011 - 10:32 PM

Thanks for translating! I love the questions the K-SONES ask.
" catching taxis " XD & her replies are funny too, " Actress Im... will she be upgraded "
  • 0


Posted Image
b;pandagirl


keeper keeper
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 857 posts
#6

Posted 15 April 2011 - 10:34 PM

I've started watching Secret Garden because she recommended it in Sweet interview. Now, I'm downloading subbed episodes of 49days. #lifeofasone
She's replying to UFOs nowadays, getting intouch with SONEs I see.
Is she giving us a hint about upgraded Actress Im? If she is, I can't wait to see her in her next drama! I'll be waiting :)
  • 0

Nine As One

Today, Tomorrow, Forever

Twitter


kariz kariz
  • Donors
  • 33 posts
#7

Posted 15 April 2011 - 10:35 PM

I dont understand.. so soshis have accounts where???
This are real or just fan made?
Great translation though
  • 0

yuricorn yuricorn
  • Donors
  • 567 posts
#8

Posted 15 April 2011 - 10:36 PM

hahaha Yoona <333333 her answers are so freaking cute i don't evennnnnnnnn O___O
i'm sure Running Man viewer ship will increase with Yoona and Sunny in it (: so impatient T_T
nice to see the girls doing UFO more frequently as i am missing them way too much already
thanks for translating (:
  • 0

llc1281 llc1281
  • Donors
  • 1449 posts
#9

Posted 15 April 2011 - 10:41 PM

Thank you for the translation, y'all are the best keep it up. Yoona is so adorable and funny, hope she keeps playing pranks on her unnies, would love to hear about it in interviews. Don't change Yoona we love you just the way you are.
  • 0

ZeeKayYee ZeeKayYee
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 2228 posts
#10

Posted 15 April 2011 - 10:41 PM

I can't wait to watch YoonA's episode of running man as well! She has got to be a much better runner than Jessica, right? xD
  • 0
Posted Image

Credit: cream

colin<3SNSD colin<3SNSD
  • Donors
  • 835 posts
#11

Posted 15 April 2011 - 10:48 PM

hahaha, it's funny when Yoong said "when u become our members, u'll get trick alot" ! NO mercy from Yul, kekekeke
thanks alot for translated and sharing these.... the girls seem have much more free time now ^^
  • 0

Posted Image
icon&banner cr:lynnryan@soshified

Follow me on twitter --> Posted Image


LavaBlade LavaBlade
  • Donors
  • 1640 posts
#12

Posted 15 April 2011 - 10:48 PM

Nice replies from Yoong!
The first reply from yoona is just ownage. "So, you don't like jjajangmyun?" hahaha.

Thanks for the translations!
  • 0

Posted ImagePosted ImagePosted Image

5 years of Girls' Generation

SNSD | 소녀시대 | Girls' Generation | 少女時代

Jigeumeun Appurodo Yeongwonhi!


soshibutler soshibutler
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 852 posts
#13

Posted 15 April 2011 - 10:49 PM

Running Man and more dramas for Yoona please! But i also want to have a Soshi drama! All of them involved. Yoong has many free time these days to answer UFO. <3
  • 0

caii caii
  • Members
  • Pip
  • 42 posts
#14

Posted 15 April 2011 - 10:55 PM

now i'm fond of reading ufo replies :D
thanks for translating !
this is really entertaining :D
" when you're our member ~ you'll get tricked a lot " :D LOL
  • 0

Posted Image

forever SNSD, forever S♥NE :)

taeyeon.jessica.sunny.tiffany.hyoyeon.yuri.sooyoung.yoona.seohyun.
FACEBOOK.TWITTER.TUMBLR.PLURK.FORMSPRING.


SunNyShiDaeee SunNyShiDaeee
  • Soshified
  • PipPip
  • 101 posts
#15

Posted 15 April 2011 - 10:58 PM

wow nowadays yoona kinda active in replying UFO
lololol our girls are pranksters :P
cant wait to see sunny and yoona in running man :woot:
  • 0

Posted Image


dSbN5SkD dSbN5SkD
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 1751 posts
#16

Posted 15 April 2011 - 11:42 PM

Thanxa lot for sharing and translating this.
I love reading Yoona's replies to fans.
So cute.I cant wait for Running Man.
  • 0

myfavisyuri myfavisyuri
  • Donors
  • 537 posts
#17

Posted 16 April 2011 - 12:21 AM

Aww thanks for the translation. Your jjang. ^ ^

Yoona is really funny. kekeke

*when you become our member, you'll get tricked a lot, quietly*

the dorm must be lively everyday then as the chodings try to prank each other. ahaha

Cant wait for Running Man. :D
  • 0

tumblr_static_untitled-1.gif
   ->Forever So Nyuh Shi Dae<-


imboona hyun imboona hyun
  • Soshified
  • Pip
  • 70 posts
#18

Posted 16 April 2011 - 12:48 AM

LOL my bias YOONG.. aigooo she's a real trickster! kkkkk
I'm glad that she replied the UFO messages more often these days.
and also I'm looking forward to see her and Sunny as well on Running Man. it must be entertaining.
Thanks for sharing and translating the messages :)

Posted Image
  • 0

Posted Image


zheming zheming
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 3987 posts
#19

Posted 16 April 2011 - 12:56 AM

I can never get enough of these UFO messages from the ladies! Thank you very much for the translation and i hope to see more upcoming ones.
  • 0

jlBrH8t.jpg
Pre-orders & sales of Girls' Generation merchandisehttp://girlsgenerationgoods.sg/


lawabidingcitizen lawabidingcitizen
  • Donors
  • 241 posts
#20

Posted 16 April 2011 - 04:53 AM

can't wait for actress Im to comeback!
but please not another sad drama :'(
I don't think I can stand seeing her hurt.
  • 0
my 5 biases: yoona yuri tiffany sooyoung taeyeon
Posted Image
The Man Who Has Lost Everything is Capable of Anything - law abiding citizen
credit: ejayism of soshified


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users