Jump to content


Photo

[TIFFANY] TIFFANY ON SOSHIFIED ON 07/02/09July 02, 2009, 06:10PM KST


  • Please log in to reply
485 replies to this topic
doremehaha doremehaha
  • Soshified
  • PipPipPip
  • 648 posts
#141

Posted 02 July 2009 - 07:42 AM

Tiffaaaaannnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy *love her so much*
She logged on Soshified again, she's sweet=p
How I wish to meet here here~I was sleeping early too *awwh*
But thanx for sharingggggg=p=p I Love you too Fany
  • 0
T i f f a n y L o v i n g
Posted Image
L o v i n g T i f f a n y

bleedingl0ve bleedingl0ve
  • Soshified
  • Pip
  • 81 posts
#142

Posted 02 July 2009 - 07:54 AM

haha geez, why do I always miss all the fun?! :p

that's pretty awesome that she logged on again!
  • 0
Posted Image
Death is peaceful, easy. Life is harder.

xCutiepie xCutiepie
  • Members
  • Pip
  • 24 posts
#143

Posted 02 July 2009 - 08:00 AM

Whooot! TIFFANY was here?! OMFG! :o
  • 0
Posted Image
"we're nothing without 9"

melijay melijay
  • Donors
  • 288 posts
#144

Posted 02 July 2009 - 08:12 AM

gahh i cant believe i missed it!
it's so nice for fany to sign on though:) i wish the other girls would too
fany is jjang:D
  • 0
Posted Image
credits to taya for the banner

sicasicajessica sicasicajessica
  • Soshified
  • PipPip
  • 168 posts
#145

Posted 02 July 2009 - 08:16 AM

aaah..im so sad i missed that!!
tiffany is JJANG~~ she always visit ssf during her tight schedule..
i really wanna get a chance chat with snsd,huhu..

SNSD fighting!! Tiffany fighting!!
:D :D :D :D
  • 0

Posted Image
"i'm a Jetidal Wave Surfer"
but yoonsica is my guilty pleasure~


We're Nothing Without 9


p3rk3le p3rk3le
  • Soshified
  • PipPip
  • 201 posts
#146

Posted 02 July 2009 - 08:17 AM

omg I ADORE HER!! I can't believe I missed her cos I was getting ready to go to the beach...
Tifanny plz log in again!!!!!!!!!! :D
  • 0

Posted Image Posted Image Posted Image


SooRashi SooRashi
  • Soshified
  • PipPipPipPip
  • 1823 posts
#147

Posted 02 July 2009 - 08:19 AM

awww i cant believe i missed her!! lol i actually stayed up so much later and i missed her!!
its soo awesome that she got to visit ssf and talk to you guys!!
shes soo sweet but she seemed pretty busy
ahh aww oh well maybe next time
  • 0


As time goes by...
Posted Image
icon made by: Dragonchan // banner made by Soorashi

Cause We're nothing without 9
Jessica/sunny/tiffany/sooyoung/seohyun/yuri/yoona/taeyeon/hyoyeon


LBT LBT
  • Rookies
  • Pip
  • 7 posts
#148

Posted 02 July 2009 - 08:23 AM

OMG. Tiffany logged in!? I tried to log in during that time but there was this "Internal Sever Error"
I guess everyone is rushing in. -_- Hope to see more SNSD members log in to ssf :lol:
  • 0

octi-eww octi-eww
  • Donors
  • 2514 posts
#149

Posted 02 July 2009 - 08:28 AM

Dude, Tiffany is so jjang, amazing. I'm sad I missed her login but dang, she's the best at fan service and she's such a sweetheart lol
  • 0

Posted Image Posted Image
beyond infinity = beyond 9 ♥


benji_uyu benji_uyu
  • Donors
  • 93 posts
#150

Posted 02 July 2009 - 08:35 AM

zomg this is sho jjang!

it makes supporting them all worthwhile.

it was really nice of her to visit us and just simply thank for the gifts.

she even took the time from her busy schedule just to log in.

thats what makes soshi so different <3
  • 0

Posted Image Posted Image

Credits to: Myself


CooKie'n_CreAm CooKie'n_CreAm
  • Rookies
  • Pip
  • 19 posts
#151

Posted 02 July 2009 - 08:38 AM

Ahhhhhhhhhhh~!!!!!!!!!!

Fany is Here

My Godddddd

im missed to meet her here, im so sad TT

Soshified Fighting !!!

Tiffany Figthing!!!

SNSD Fighting !!!!!
  • 0

Posted Image


zerankk zerankk
  • Soshified
  • Pip
  • 53 posts
#152

Posted 02 July 2009 - 08:48 AM

wkakakakakak
i want chat with tiffany
luph her wkakakakak
hope a miracle chat with
tifanny...
wkakakakakak
  • 0

o-hoy! o-hoy!
  • Donors
  • 1487 posts
#153

Posted 02 July 2009 - 08:49 AM

I'm so mad at myself that I signed off minutes before she signed on!!!
very bad move... I wanted to talk to Fany~
  • 0

koori koori
  • Soshified
  • Pip
  • 99 posts
#154

Posted 02 July 2009 - 08:57 AM

omg, Tiffany was on T_T
too bad I was sleeping at the time.
thats so nice of her to come visit soshified!!
I actually almost cried reading the shoutbox
  • 0

_plush _plush
  • Soshified
  • PipPip
  • 109 posts
#155

Posted 02 July 2009 - 08:58 AM

gah i srsly cant believe i missed this. ive been waiting for so long and the one time i dint wait she was on.. talk about the hands of fate plotting against you LOL.
  • 0

Posted Image


Trucky Trucky
  • Donors
  • 491 posts
#156

Posted 02 July 2009 - 08:59 AM

(Why I'm at work today???)
Tiffany is really nice!!
It's always good to have the girls on Soshified, we are always happy and sure they know us^^

I hope Tiffany and the others girls will comeback on Soshified!!!
  • 0

Forever 9 ~ Pour toujours 9

MrTaxi.jpg

Twitter ~ zzzdodo - Tumblr 


timface timface
  • Donors
  • 23 posts
#157

Posted 02 July 2009 - 09:10 AM

)))))))))))): Sadddddd! Wished i was online. Argghhhhh. Was wondering why everyone was emoing in the Singapore forum. Now i understand. Argghhhh. If it was taeyeon, i would have been devastated. hahaha

It is still great to know that the girls are finding time to come spend a little moment with us. I hope she liked the camera (:
  • 0

Posted Image
In Tae We Trust
Thanks Ryou for the Av and the Sig (:


Charmaine~! Charmaine~!
  • Soshified
  • Pip
  • 81 posts
#158

Posted 02 July 2009 - 09:12 AM

naww ii missed this /=
ahh shes co cute :) glad that she visited soshified ^^
hopefully snsd will log on more x)
  • 0
Posted Image
- credit: stardustii

Taenglu Taenglu
  • Donors
  • 234 posts
#159

Posted 02 July 2009 - 09:19 AM

Fany!!!!!! WAAAA!
I was sleeping T____T

She is soooo kind!!!I wanna hug her xD

Unni! Come back often!!!
  • 0

Posted ImagePosted Image


lalala~ lalala~
  • Donors
  • 393 posts
#160

Posted 02 July 2009 - 09:19 AM

whoa.........

tiffany logged on to soshified...... that's really sweet of her.... awwwwww....

and congrats to soshified for making another history.....

and thanks to all that helped realized this.... making gifts and food etc.... this couldn't have happened without all your support...

sorry i couldnt be more of a help.... next time maybe....

SoShi FIGHTING! ;)

soshified FIGHTING! ;)
  • 0


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users